קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

יומני היקר: שפע, יוזמה, טיפוח והנהגה בשיטת אימון אחת

הפוסט נכתב בתאריך 28 באוגוסט 2014, בשעה 0:08, על ידי עדי פרבר

אני זוכר שבימי התיכון הנוסטלגיים שכולם התעסקו בברלי הילס או באביב גפן, אני דווקא הייתי גרופי של יומן השנה "ארגונית". כנראה עוד אז היו ניצנים לכך שאהיה מאמן אישי, ואתעסק בנושאים של ניהול זמן ופרודוקטיביות. בהמשך הגיעו ימי האינטרנט ובמהרה הגוגל קלנדר תפס את מקומם של היומנים הפיזיים. במשך שנים נגמלתי מההרגל החגיגי של רכישת יומן בתחילת שנה. אחרי שנים של התנהלות אונליין, אפליקציות וסכרונים אני מכריז ב-2014 על הקאמבק של היומן המודפס.

 

לפני מספר חודשים התוודעתי ליומן שיטה ומצאתי את עצמי מהר מאוד מתרגל להסתובב איתו בתיק, לדפדף בטאץ' בדפים ולהקליד עם העט. אתם בטח שואלים איך אדם טכנולוגי כמוני שמאמן בעלי עסקים לעולם דיגיטלי הפך לרטרו? אז נכון שאין לו זמן בטרייה, ואין ספק שלכתיבה ידנית יש ערך מוסף. אבל התשובה היא שעל אף שמדובר ביומן ארגוני לכל דבר, הטוויסט ששבה את ליבי שהוא משמש גם בתור מאמן אישי.

 

לצד ציון הפגישות תוכלו לקבל שלל "פיצ'רים" לניהול מיטבי של החיים שלכם – ואפילו לא במרחק של לחיצת כפתור. יומן שיטה מתבסס על שיטת אימון שמחלקת את החיים המיטביים של כל אחד מאתנו לשני חלקים, ה-Be וה-Do. זאת במטרה לעגן את ההוויה שלנו (מחשבות, רגשות, רצונות וכו'), באופן אינטגרלי עם הפעילות היומיומית שלנו. יומן ש.י.ט.ה, שמבוסס גם על פסיכולוגיה חיובית, משקף את מה שיש לנו בראש. הוא מקשר בין דפוסי חשיבה והלך רוח שלנו לאירועי היום יום, ומתרגם אותם למשימות, פגישות, ויוזמות.

יומן ש.י.ט.ה מבוסס על 4 עקרונות: שפע, יוזמה, טיפוח, הנהגה

לחצו על התמונה לרכישת יומן ש.י.ט.ה לשנת 2014-15

ש.י.ט.ה הם ראשי תיבות של ארבעת עקרונות מעשיים לניהול עצמי מיטבי. החלק של ה-Be מורכב מעקרונות השפע וההנהגה. הראשון מתייחס למצב תודעתי של הוקרה על מה שיש, ותפקידו לאפשר לנו זיהוי ויצירת אפשרויות חדשות. השני, מתייחס לדרך שבה אנחנו מנהיגים את חיינו, ונשען על הערכים המובילים אותנו בחיינו ובקבלת החלטות. החלק של ה-Do מכיל את עקרון היוזמה, לקיחת אחריות פרואקטיבית לגרום לדברים להתרחש. ועקרון הטיפוח העצמי, המתייחס למודעות שלנו על מחשבותינו, רגשותינו וגופנו.

 

שמירה על ארבעת עקרונות ש.י.ט.ה מאפשר לנו לעצב את חיינו כל פעם מחדש. בעזרת שימוש נכון ועקבי ביומן, תוכלו לייצר מיקוד שנתי, חודשי ושבועי תוך כדי איזון בין כל תחומי החיים. היומן אמנם אינו תחליף לתהליך קואצ'ינג או לליווי של קואצ'ר. עם זאת הוא יכול למנף תהליך כזה, וגם לקדם ולתת ערך רב לכל אדם. מהר מאוד תלמדו האם אתם מביאים  לידי ביטוי דברים שחשובים לכם? תגלו עד כמה אתם פרודקטיבים בחייכם. מתוך התבוננות זאת תוכלו לבנות את היום והשבוע האידיאלים שלכם, ולהבין מה תוכלו לעשות אחרת. וכידוע,  different is the NEW better.

עדי פרבר מאמן ומתאמן בעזרת יומן ש.י.ט.ה

עדי פרבר מאמן ומתאמן בעזרת יומן ש.י.ט.ה

ביומן שיטה תמצאו כלים ישומיים כמו הצהרה אישית חיובית שבועית, סדר עדיפויות לתיעדוף נכון, ומשימת אתגר להתמודדות עם דחיינות. בנוסף גם כלים חודשיים ייחודיים כמו גלגל ש.י.ט.ה והצבת מטרות. שימוש בכלים יוצר חיבור לחיים מתוך משמעות וחזון. באמצעותו תוכלו לטפח תפיסה עצמית ודפוסי חשיבה חיוביים, להתמקד בחוזקות שלכם ולהעצים אותם. אני באופן אישי משתמש ביומן כבר שלושה חודשים, וזיהיתי שאני ממוקד ומפוקס על המשימות שלי מתמיד. השימוש בו גם הגביר את המוטיבציה שלי, והקסם שלו גורם לי לגשת לעשייה בחיוך והנאה.

 

היכנסו ללינק לרכישת יומן ש.י.ט.ה לשנת 2015 עם משלוח חינם עד הבית: https://bit.ly/beplusdo

למעוניינים לרכוש יומן ש.י.ט.ה לחברות או ארגונים, מוזמנים ליצור איתי קשר.

כמו כן ניתן לתאם מפגשי הדרכה על שימוש ביומן ותהליכי אימון ש.י.ט.ה אצלי.

 

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות

או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 

 חושבים שעמוד זה יכול לעניין או לעזור למישהו? לחצו על " like" ושתפו אותו ברשתות החברתיות

2 תגובות ב- “יומני היקר: שפע, יוזמה, טיפוח והנהגה בשיטת אימון אחת

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

  2. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט