קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי, המלצות מלקוחות
תגים
, , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

קואצ'ינג לשחקנים – המלצה מצולמת על אימון אישי לאמנים ויוצרים לדרך הנכונה!

הפוסט נכתב בתאריך 21 בדצמבר 2017, בשעה 15:24, על ידי עדי פרבר

ארבל גיסר היא שחקנית וזמרת מוכשרת שסיימה אצלי תהליך קואצ'ינג לשחקנים (אמנים ויוצרים מכל הסוגים) בשיטת DIB. היא צילמה סרטון יוטיוב בו היא מעניקה עדות מאוד כנה ואמיצה על תהליך אימון איתי. לדבריה היא הגיעה אלי אחרי טיפולים פסיכולוגיים של שנים, ודווקא בתהליך אימון אישי של חודשים ספורים היא הצליחה לקבל ולהכיל את עצמה ואת הסביבה!

ארבל ממליצה לכל מי שרוצה לפתור בעיה בחיים שמפריעה, מציקה וחוזרת על עצמה – להגיע לתהליך אימון אישי ב-DIB Coachingהיא משתפת בסרטון שהגיעה אלי במצב מאוד לא טוב מחשבתית ורגשית, כאשר במהלך התהליך למדה להאמין בעצמה ובכוחות שלה ומצאה לראשונה את הדרך הנכונה לה. 

 

"הייתי במצב מאוד לא טוב גם מחשבתית ורגשית,
ולאט לאט בזכות עדי שגרם לי להאמין בעצמי ובכוחות שלי,
הצלחתי למצוא את הדרך הנכונה בשבילי!
האימון עם עדי מאוד ספציפי ומדויק ומחדד את הנקודות שבאמת צריכות דחיפה קדימה".

ציטוט מתוך סרטון המלצה על תהליך אימון

 

במהלך התהליך התקבלה ארבל לבית הספר הגבוה לאמנויות הבמה בית צבי ומאז היא פורחת. במקביל עבדנו בין היתר על אימוץ גישה חיובית לחיים, קבלה עצמית וקבלת האחר, וגם איך להתמודד עם פרפקציוניזם. בעזרתם התגברה על מחסומים אישיים שתקעו אותה בקריירת המשחק. היא הופיעה בהצגות שונות וביניהם ב"כולם רוצים להוליווד". ואתם?

 
 

סרטון המלצה של שחקנית מוכשרת על קואצ'ינג לשחקנים (אמנים ויוצרים)

 
המלצה על תהליך אימון לשחקנים ויוצרים
 

תהליך אימון אישי לשחקנים ואמנים מותאם בתכנים לאנשי מקצוע מהתעשייה מתוך ניסיון, הבנה והיכרות אישית שלי עם התחום. אני מלווה שחקנים בתחילת דרכם ועד שחקנים מצליחים ומוכרים שמבקשים ליווי לטובת מינוף הקריירה, התמודדות עם אתגרים, יצירת שינוי ועוד. שיטת DIB מבוססת על אבחון מהפכני בינלאומי שנותן ערך ייחודי לאמן ומשקף בצורה מדויקת, אובייקטיבית ומבוססת מדע – את המיינדסט של ההתנהלות בקריירה.

 

> להמלצה מצולמת נוספת של הסקסולוגית ד"ר שלי ורוד, לחץ כאן

> לצפייה בעוד המלצות קואצ'ינג לאימון אישי ו/או עסקי, לחצו כאן


רוצים לתאם תהליך אימון? 
צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט