קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

על קואצ'ינג לגברים וגם אימון אישי ל…אבא של !

הפוסט נכתב בתאריך 27 באוגוסט 2017, בשעה 13:38, על ידי עדי פרבר

מגזין לגברים 'אבא של' פירסם ראיון איתי בנושא של קואצ'ינג לגברים (אימון אישי). התבקשתי לתת תובנות מתוך הניסיון המקצועי העשיר שלי בליווי גברים בתהליכי אימון אישי ואימון עסקי. ואכן תמצאו בכתבה תובנות מעניינות ו'דיפרנט' על קואצ'ינג לגברים לעומת נשים. האם יש הבדל בין קוא'צינג אישי לנשים לבין קואצ'ינג לגברים? מהם האתגרים הייחודים שמביאים איתם גברים לחדר האימון? ואילו פתרונות אימון אני מעניק להם באמצעות שיטת DIB?

 

בכתבה סיפרתי לקוראים בין היתר שגם עבור גברים זה אתגר איך לשלב קריירה ומשפחה. בתהליך אימון אישי או אימון עסקי אני מלווה אותם לייצר איזון בחיים, למצוא פתרונות, לשפר את ההתנהלות לאפקטיבית ולקבל תוצאות טובות יותר! אפילו שיתפתי שהופתעתי לגלות שהגבר הסטרייטי הוא רגיש וחשוב לו לשתף את הדברים שעוברים עליו. מסתבר שגם שגברים מרגישים יותר בנח לפתוח את הלב למאמן גבר מאשר למאמנת אישה. וזה שאני קואצ'ר גיי התגלה כיתרון נוסף שמאפשר להם לשים את האגו בצד ולהתמסר לחלוטין להצלחת תהליך האימון.

 

לקריאת כתבה על קואצ'ר לגברים עדי פרבר במגזין אבא של – מגזין לאבות כמוך  

 

 

כתבה עם עדי פרבר על קואצ'ינג לגברים שהתפרסמה באבא של מגזין לגברים

 

> לכתבות נוספות בתקשורת על עדי פרבר, אימון אישי ועסקי בשיטת DIB, לחץ כאן

 

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “על קואצ'ינג לגברים וגם אימון אישי ל…אבא של !

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט