קטגוריות
הבלוג של עדי, המלצות מלקוחות
תגים
, , , , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

"חצי שנה אחורה הייתי בן אדם שונה" המלצה על אימון אישי למנהלים בכירים

הפוסט נכתב בתאריך 17 באוגוסט 2018, בשעה 10:17, על ידי עדי פרבר

מכתב המלצה על קואצ'ינג ממתאמן שהגיע אלי לתהליך אימון אישי ועסקי בתחושת תקיעות בחיים. למרות שהיו לו הרבה רצונות וחלומות הוא אמר "אני לא מגשים את עצמי", ועשה שימוש בשלל התנהגויות מחבלות שמנעו ממנו להתקדם כמו חוסר ביטחון עצמי, ביקורת עצמית ופרפקציוניזם מוגזם. הוא חווה פחד מכישלון בעבודה בתפקידו כשותף בעסק וביצוע תפקיד מנהל מכירות וביצוע תפקיד מנהל מכירות שהתבטא בפחד לסגור עסקאות, ממעמד המכירה ובפרט משלב הסגירה.

 

בכלל הוא הגדיר את עצמו כ"פחדן גדול" וביקש ללמוד איך להחזיר לעצמי את הביטחון העצמי. במפגש הראשון הוא אמר "אני לא מאמין בעצמי ולא מאושר ואם לא אצליח בתהליך הזה אז ארים ידיים". נקודה מעניינת נוספת היא שכלפי חוץ הוא שידר משהו שונה לחלוטין מהוויה הפנימית ואני איתרתי שהפער ביניהם מכביד עליו וגורף לו להרגיש מזויף. התחלנו תהליך אימון אישי עסקי כאשר הוא היה ממוקם באזור הנוחות וביקש ממני עזרה לגרום לו לצאת משם בצעדים נכונים וכך היה.

 

כמהלך ראשון בתהליך אימון אישי עבדנו על שינוי חשיבה- לחשיבה חיובית ולהתמקד בעצמי כדככלי התמודדות עם פרפקציוניזם וכדרך העלאת הערכה עצמית. לאחר מכן הגדלנו את הפתיחות ואת יכולות התקשורת מה שגרם לשינוי חיובי במערכת היחסים הזוגית, בניהול העסק ובקשר עם הלקוחות. האהבה העצמית של המתאמן גדלה ובהלימה איתה גם התוצאות שקיבל בפועל כולל הצלחה במכירות. בהמשך עשינו מהלכים ליצירת סדר ונהלים שהיו נדרשים עבור המתאמן כדי לחוות הצלחה כמו לנהל את הזמן צורה נכונה, הגדרת יעדים אישיים ועסקיים, למכור בביטחון ופיתח הרגלים חדשים כמו ריצה וזמן השראה לעצמו. הצלחנו לחזק את האהבה העצמית בעזרת תהליכים ב-שיטת nlp ולשנות אמונות מגבילות.

 

לחצו על התמונה כדי להגדיל מכתב המלצה אימון אישי למנהלים בכירים לאנשי מכירות

 

מכתב המלצה על אישי DIB למנהלים בכירים לאנשי מכירות

ציטוט של המתאמן ממכתב המלצה על  תהליך אימון אישי ועסקי למנהלים בכירים ולאנשי מכירות ב- DIB Coaching:

 

"עדי יקר,
תודה רבה על היותך מאמן מצוין.
על האמונה שהאמנת בי. על ההעצמה שנתת לי לאורך כל התהליך.
תודה שאיפשרת לי לחוות את החיים מנקודות מבט ומגישות שונות.
תודה שעזרת לי לגלות כמה אני מהמם וכמה הנאות יש בעולם הזה, פשוט צריך רק רגע להאט ולתת לשפע להיכנס.
תודה. אני אוהב אותך." 

 

בסיום התהליך העיד המתאמן שתהליך הקואצ'ינג הצליח ושחצי שנה אחורה היה בן אדם שונה. שהוא במקום אחר ועם "וויב" אחר עכשיו ושאפילו לראשונה רואה בעצמו שהוא אמיץ! הוא למד להתמודד אחרת ובאפקטיביות עם כל אתגרים בחיים. החל מתקשורת נפלאה עם השותף, עובדים, לקוחות, ובת הזוג ועד למענה לכל העכבות שחווה בתחילת תהליך האימון. הוא העיד על מוטיבציה ואהבה עצמית גבוהה במיוחד וסיכם "שהחיים יפים – ממש ממש שמחים".

לקריאת עוד המלצות על קואצ'רים לתהליכי אימון אישי ועסקי ב-DIB Coachingלחץ כאן

 

> המלצה לאימון ממאמן כושר גופני שהגשים חלום, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי מקצועי, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי ועסקי בעלת סטודיו, לחץ כאן

> המלצה לאימון אמנים, לחץ כאן

> המלצה לתהליך אימון אישי ועסקי, לחץ כאן

 

רוצים גם אתם לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

2 תגובות ב- “"חצי שנה אחורה הייתי בן אדם שונה" המלצה על אימון אישי למנהלים בכירים

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

  2. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט