מהי שיטת nlp ליצירת שינוי? (נל"פ – ניתוב לשוני פיזיולוגי)

שיטת nlp‏ (נל"פ -נוירו-לינגוויסטיק פרוגרמינג) היא שיטת טיפול המאפשרת שינוי של התנהגות או הלך רוח בסיטואציה ספציפית. באמצעות שיטת nlp נוכל לפתור בעיות בזמן קצר, תוך כדי הגדרת תוצאה רצויה ברורה. לשם כך נעשה שימוש במשאב מס' 1 שלנו, התת מודע. נוירו מתייחס למערכת העצבים, ולינגוויסטיק מתייחס לאופן בו אנחנו משתמשים בשפה שמשקף את עולמנו המנטלי. ה"פרוגרמינג", הוא התכנות מחדש שנעשה לתת מודע בעזרת טכניקות מגוונות בשיטת נלפ, הכוללות בין היתר דמיון מודרך ושלל תהליכי שינוי חוויתיים. באמצעותן נשפר את התקשורת עם המערכת הנוירולוגית והלשונית ונרתום אותן לתוצאות הרצויות, תוך כדי שבירת הדפוסים האוטומטיים שלנו.  

 

מהו תהליך שינוי נלפ (ניתוב לשוני פיזיולוגי)

שיטת nlp נוירו לינגוויסטיק פרוגרמינג (תכנות תת מודע)

 

באמצעות תהליכים בשיטת nlp (ניתוב לשוני פיזיולוגי) ניתן להשיג שינויים מרחיקי לכת בזמן קצר, ובעזרתה נפתחות בפנינו שלל אפשרויות מופלאות. נוכל לשנות אמונה מגבילה, להחליף התנהגות מחבלת בהתנהגות מקדמת, להחליף רגשות לא אפקטיביים עבורנו, להגביר מוטיבציה, לשחרר פוביות שונות, להעלות ביטחון עצמי, ולשפר את התקשורת הבין אישית והתוך אישית. את התהליכים הללו מומלץ לשלב בתהליך אימון אישי, כדי לשחרר חסמים בלתי מודעים שמשפיעים על התוצאות שלנו ביום יום. אם אתם רוצים לייצר שינוי בחייכם – עכשיו זה הזמן הטוב ביותר.

כלי בשיטת NLP חדש ב-DIB ובלעדי בארץ !!!

כלי טכנולוגי המבוסס על שיטת nlp ופסיכולוגיה התנהגותית הממפה דפוסי התנהגות בלתי מודעים ואוטומטיים. בעקבות שאלון שתמלאו נקבל חוברת עם גרפים המצביעים באופן אמפירי ומדעי על כל התגובות האוטומטיות שלכם שמשפיעות באופן ישיר על התוצאות שאתם מקבלים בחיים בכל תחום. המתאמנים שלי בתהליכי אימון אישי או אימון עסקי מבצעים את השאלון כבר בתחילת תהליך האימון ובמהלך התהליך אנחנו עושים שימוש בגרפים ליצירת שינוי אפקטיבי ומדוייק.

 

ניתן להזמין את מילוי השאלון + מפגש אימון חד פעמי לניתוח התוצאות והכוונות.

 

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 

> פוסט על בית הספר "לשם שינוי" בו קיבלתי הכשרה בשיטת nlp נלפ

> לחץ לשאלות ותשובות נוספות על אימון אישי

> לחץ כדי לקרוא על "מהו תהליך אימון אישי"

 

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות