קטגוריות
הבלוג של עדי, מעריב, תקשורת והמלצות
תגים
, , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

כתבה במעריב עסקים על קורס ניהול זמן אפקטיבי שעושה את הדיפרנט

הפוסט נכתב בתאריך 17 באוקטובר 2017, בשעה 16:25, על ידי עדי פרבר

כתבה נוספת התפרסמה בערוץ מאמרים עסקי של מעריב והפעם על ניהול זמן נכון. גם אתם מרגישים עבד של הזמן? אז מוזמנים לקרוא וללמוד איך אפשר לעשות את ה'דיפרנט'?

 

באתר מעריב אונליין התפרסמה כתבה על קורס ניהול זמן אפקטיבי שאני מעביר בשיטת אימון DIB. שיתפתי את הכתבת על הדיפרנט והשינויים שמתרחשים בחיי מתאמנים שלי שלומדים בתהליך אימון עסקי מתודה של ניהול זמן עסקי לעצמאי, בעל עסק ולמנהלים. הכותרת לכתבה היא "עבד של הזמן?" מאחר והסברתי שרב האנשים ובעלי עסקים בפרט מרגישים כך גם אם זאת לא באמת המציאות. חוסר תכנון, הסחות דעת, תיעדוף לא נכון ועוד אלמנטים גורמים לנו להרגיש זאת רק בגלל שאנחנו לא מתנהלים באפקטיביות.

 

באמצעות כלים לניהול זמן ומשימות ניתן ללא ספק להגיע לתוצאות טובות. כאשר עושים זאת בליווי של מאמן אישי או מאמן עסקי אז ניהול זמן נכון הוא הוא יותר מרק שיטות אלא הטמעה של הרגלים חדשים וכלי למידה עצמי. אני אשתף אתכם שרק פתחתי את העסק קואצ'ינג שלי לא ידעתי לנהל את הזמן והרגשתי אבוד. רק כשהתחלתי לאמץ כלים לניהול זמן אז סטודיו אימון DIB התחיל להצליח ולימים הפך לסטודיו קואצ'ינג מוביל. היום כבר מגדירים אותי במעריב לא פחות מאשר מומחה לניהול זמן 🙂

 

>>> במסגרת הכתבה במעריב אונליין פורסם גם שיעור ראשון מתוך קורס ניהול זמן אפקטיבי לעסקים שעושה את הדיפרנט, חלק משיטת אימון DIB לניהול זמן. מוזמנים לצפות בשיעור המלא חינם בערוץ היוטיוב של DIB Coaching, לחץ כאן

 

לקריאת כתבה על עדי פרבר על ניהול זמן נכון במעריב אונליין  

 

 

לכתבה נוספת שהתפרסמה במעריב על עדי פרבר בנושא אהבה עצמית, לחץ כאן

לכתבות נוספות בתקשורת על עדי פרבר, אימון אישי ועסקי בשיטת DIB, לחץ כאן

לצפיה בשיעור הראשון מתוך קורס ניהול זמן אפקטיבי לעסקים שעושה את הדיפרנט, לחץ כאן

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “כתבה במעריב עסקים על קורס ניהול זמן אפקטיבי שעושה את הדיפרנט

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט