קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי, תוכניות טלוויזיה
תגים
,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

תכנית אימון עסקי באסקימוTV – לחשוב מחוץ לקופסא עסקית

הפוסט נכתב בתאריך 5 בפברואר 2017, בשעה 16:10, על ידי עדי פרבר

רוצים ללמוד איך לפתח חשיבה מחוץ לקופסא? צפו בתכנית אימון עסקי חודשית שאני משדר באסקימוTV היישר מסטודיו אימון DIB והפעם בנושא חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא. בשידור החי דיברתי על החשיבות של חשיבה מחוץ לקופסא על מנת להתמודדות עם קשיים ואתגרים של בעלי עסקים קטנים. הבאתי דוגמאות מעבודה שלי עם מתאמנים שלי' והסברתי לצופים למה מלכתחילה אנחנו מתקשים למצוא פתרונות והצגתי בפניהם כיצד עובד אזור הנוחות המנטלי של כל אחד מאתנו. 

 

צפו בשידור וגלו מה עוזר לנו לחשוב מחוץ לקופסא וגם קבלו ממני 4 טכניקות מעולמות קואצ'ינג ונלפ שיעזרו לכם למצוא פתרונות לבעיות שהיו נראות לפני כן ממש בלתי פתירות. איך נשים את הפוקוס שלנו על מציאת פתרונות? מהו כלי אימוני בשם ציר השפע? איך למידה מטעויות מפתחת יצירתיות? ומהם הדרכים בהם נוכל לפתוח אפשרויות באמצעות נלפ? כל אלו ועוד בשידור שבו אני יוצא מ…הקופסא 🙂

 

תכנית קואצ'ינג שתגלה לך איך להגדיל עסק קטן  –  לצפייה ישירה

ציטוט על חשיבה מחוץ לקופסא עסקית ובכלל של אלברט איינשטיין:

"הבעייה של היום יכולה להיפטר רק ברמת חשיבה גבוהה יותר מזו שיצרה אותה"

  • התכנית מיועדת לבעלי עסקים ועם זאת כל הטיפים והתובנות בנושא מתאימות באדפטציה נכונה גם בנושאים של אימון אישי ובכל תחום חיים.

> לצפיה בתכנית הקודמת בנושא איך להגדיל עסק קטן, לחץ כאן

> למעבר לבלוג וידאו קואצ'ינג, לחץ כאן

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט