קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי, המלצות מלקוחות
תגים
, , , , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

ד"ר שלי ורוד עם המלצה על אימון עסקי ויעוץ אישי אצל DIB Coaching

הפוסט נכתב בתאריך 18 בדצמבר 2016, בשעה 14:14, על ידי עדי פרבר

ד"ר שלי ורוד, סקסולוגית מובילה ויוצאת האח הגדול 5 שם הפגינה כישורי ייעוץ זוגי ומיני מרשימים עם משתתפי העונה, סיימה אצלי תהליך אימון עסקי ואישי בשיטת DIB. שלי צילמה סרטון יוטיוב בו היא מעניקה מכל הלב המלצה על קואצ'ינג איתי – אימון עסקי למטפלים, אמנים, ובעלי עסקים קטנים ובינוניים. לדבריה היא הגיעה אלי מסיבה אחת – "ראיתי תוצאות של חברה שלי שהעסק שלה פתאום צמח וכששאלתי אותה איך זה קרה? היא נתנה לי המלצה על מאמן עסקי ואישי בשם עדי".

 

לד"ר שלי ורוד היה חשוב להמליץ לכל בחור או בחורה בפרט עם עסק בתחילת הדרך להגיע לתהליך אימון אישי ועסקי ב-DIB Coaching. היא משתפת בסרטון שהיתה לה מטרה עסקית אבל היתה חסרת ידע/כלים לפתיחת עסק. במקביל היא גם התמודדה עם מחשבות פנימיות שהפריעו לה להגיע למטרה שלה להקים קליניקה פרטית מצליחה. במהלך התהליך עבדנו בין היתר על פוקוס, קביעת מטרות ויעדים, ונתנו מענה על כל הערוצים של העסק כמו שיווק, תוכן, פיתוח שרותים וכו', שלי הצליחה להפוך קליניקה פרטית לעסק מצליח, רווחי ומלא הגשמה. מה איתך?

 

ציטוט מסרטון המלצה של שלי ורוד על אימון עסקי ואישי ב-DIB Coaching:

"מדי שבוע קיבלת כלים ועוד כלים, ועם הרבה סבלנות.
עדי הדריך אותי בכל צעד וצעד בדרך שלי, הקשיב לבעיות אישיות ומקצועיות, והביא אותי למקום שבו אני היום –

שלמה להיות מנכ"לית של העסק שלי. מקום שאני יודעת שאני אך ורק צומחת!!
סיימתי תהליך אימון שהפך אותי מקצה לקצה באופן חיובי,
ואני יכולה להגיד – אני יכולה להריץ את העסק שלי ולהמשיך להצליח!"

באופן אישי היה לי הכבוד לעבוד עם אשת מקצוע מהשורה הראשונה בישראל שהיא במקרה גם בעלת אישיות מדהימה כמו ד"ר שלי ורוד. זה ממש לא מובן מאליו. אני יודע שהשרות המקצועי ששלי נותנת למטופלים שלה הוא בסטנדרטים הגבוהים ביותר, והיא בעלת ידע מקצועי עשיר וניסיון פרקטי רחב. את המתאמנים שלי שחווים קשיים או אתגרים בחיי המיניות אני ללא היסוס מפנה אל ד"ר שלי ורוד והם תמיד חוזרים אלי מרוצים!

 

> לאתר של הסקסולוגית שלי ורוד עם שלל חומרים מקצועיים ומאמרים, לחץ כאן

 

> לצפייה בעוד המלצות קואצ'ינג לאימון אישי ו/או עסקי, לחצו כאן


רוצים לתאם תהליך אימון? 
צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “ד"ר שלי ורוד עם המלצה על אימון עסקי ויעוץ אישי אצל DIB Coaching

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט