קטגוריות
המלצות מלקוחות
תגים
, , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

המלצה לאימון אישי ועסקי מבעלת עסק – מעצבת אופנה

הפוסט נכתב בתאריך 24 בנובמבר 2014, בשעה 12:44, על ידי עדי פרבר

מכתב המלצה של מעצבת אופנה לתהליך אימון אישי ועסקי ב-DIB Coaching, בו היא מעידה שהגיעה אליי לתהליך קואצ'ינג כשהיא מרגישה חסרת ביטחון לגבי הכישרון שלה. בעקבות פשיטת רגל שחוותה בעבר, היא כבר היתה מוכנה לוותר על ההגשמה והקריירה המקצועית שלה.  היא ראתה אינספור "בעיות" בחייה והתנהלה מתוך הפחדים שעצרו בעדה מלהתקדם. בתום שלושה המתאמנת משתפת "עכשיו יש לי סטודיו מקסים, מעט לקוחות, תכנית עבודה, ואת האומץ להתקדם לעבר המטרה".

 

ייאמר לזכות המתאמנת שהיא באה לעבוד, והתאמנה בבית על כל מה שהיא מגדירה "קונטיינר מפוצץ בכלים ותובנות" שהענקתי לה. לכן, כבר מהמפגש הראשון היתה ניכרת התקדמות עקבית ולאורך התקופה היא הצליחה לייצר שינויים מהותיים בחייה. חשוב לציין שהמתאמנת המשיכה להתאמן איתי במסלול מתקדם והיום היא חווה הצלחה בכמות לקוחות מרשימה, גדילה עצומה בהכנסות, והתפתחות עסקית מלאת השראה. לסיכום, תהליך האימון איפשר למתאמנת להפסיק להתמקד ב"בעיות" ובמקום לשים את הפוקוס בחייה על פתרונות. היא הצליחה להפוך מבלאגניסטית למסודרת, להקים מחדש את העסק שלה, והפעם לנהל אותו מתוך אמונה עצמית וכלים עסקיים קריטיים.

ציטוטים נבחרים מהמכתב:

"המפגשים הועילו לא רק להשגת המטרה שלשמה הגעתי. הם הפכו אותי לאדם פתוח יותר, מכיל יותר, שלם יותר, מלא מוטיבציה ואופטימיות"
 "זהו המסע (הלא פשוט) הקסום ביותר בחיי. למדתי להכיר אותי, ואני די מרוצה מההיכרות החדשה הזו"

 

לחצו על התמונה כדי להגדיל את המכתב.מכתב המלצה לאימון אישי ועסקי מבעלת עסק לעיצוב אופנה

להמלצות נוספות:

> המלצה לאימון אישי ועסקי, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי ועסקי בעלת סטודיו, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי מקצועי, לחץ כאן

רוצים גם אתם לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט