קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי, הופעות טלוויזיוניות
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

עדי פרבר בתכנית לבחור נכון בערוץ 10 קואצ'ר מומלץ לחשיבה חיובית

הפוסט נכתב בתאריך 21 במרץ 2018, בשעה 19:47, על ידי עדי פרבר

גם השבוע השתתפתי בתכנית לבחור נכון שמשודרת מדי בוקר בערוץ 10 כקוא'צר מומלץ בנושא חשיבה חיובית. נושא שהוא חלק משמעותי בהצלחת תהליכי אימון בשיטת DIB וביצירת כל שינוי בחיים. חשיבה חיובית ע"פ שלל מחקרים שנעשו בעלת קשר ישיר על התיפקוד שלנו בקריירהעסקים, זימון זוגיות וכמובן על הערכה והעצמה אישית. בשידור שיתפתי על שנה וחצי בהם לא צרכתי כלל חדשות כאשר הייתי שחקן צעיר שהתגורר בניו יורק. מבלי לעשות פעולות מיוחדות שלא עשיתי לפני כן, הרגשתי את ההשפעה לטובה שהיתה להתנתקות מחדשות והייתי יותר רגוע, נינוח ושקט. האם זה אומר שנכון יהיה להימנע מצריכת חדשות?

לעומת קואצ'רים אחרים אני כמובן חושב דיפרנט ולא מעודד גישה קיצונית של הימנעות מצפייה בחדשות. להיפך, כן חשוב להיות מעורב ומודע למתרחש סביבנו. יחד עם זאת אני מסכים עם מנחת התכנית מיכל צפיר, קולגה ומאמנת לאורח חיים בריא, שאנחנו חייבים לקחת אחריות על הבחירות שאנחנו עושים עם השלט או מקליקים בעכבר. האייטם שהבאתי לתכנית לבחור נכון התבסס על מחקר שנערך באוניברסיטת פנסילבניה וחידש שני דברים על השפעת חדשות על חשיבה חיובית. הראשונה היא שאפילו לצריכה של 3 דק' בלבד של חדשות עד השעה 10:00 בבוקר יש השלכה על מצב הרוח שלנו. בנוסף, מצאו שאותה השפעה אינה רק מיידית אלא מתקיימת לטווח של 6-8 שעות לפחות. כמובן שמצב רוח ירוד ו/או רמת סטרס גבוהה משפיעה באופן מיידי גם על התיפקוד הפיזי שלנו במהלך היום.

מיכל צפיר שאלה אותי כיצד נוכל בכל זאת לצרוך חדשות מבלי שישפיעו עלינו לרעה. ונתתי 2 טיפים אימון אישי חשובים. הראשון הוא לנהל את השעות האסטרטגיות שלנו ביום. באימון מנטלי ושיטת NLP אנחנו יודעים שלשעות הבוקר והזמן לקראת שינה יש השפעה גדולה על התת מודע. אלו שעות ובהם כדאי שבאמת נבחר נכון ונחשוף את עצמנו לתכנים עם סיפורים מעודדים ומעוררי השראה. הטיפ שני הוא להשבית התראות של חדשות שמגיעות אלינו במהלך היום באופן יזום. חשיפה לעדכוני חדשות שמגיעות אלינו בוואטסאפ, פייסבוק, מייל מייצרות הסחות דעת בעבודה (פוגע בניהול הזמן ובאפקטיביות) ובתיפקוד בחיים האישיים.

קואצ'ר מומלץ לחשיבה חיובית בצוות המומחים של "לבחור נכון" ערוץ 10, צפו

עדי פרבר על חשיבה חיובית בצוות המומחים של תכנית הבוקר לבחור נכון

אז אתם בטח שואלים את עצמכם אילו תכנים מעוררי השראה כן מומלץ לצרוך בשעות הבוקר ולקראת שינה? ניתן לגלוש באתרים שמרכזים חדשות טובות בישראל ובעולם, יש קבוצות פייסבוק של חדשות טובות, ואפילו מדור מיוחד בנושא בכל פורטל תוכן גדול. מומלץ גם להאזין להרצאות מעוררת השראה, תכני קואצ'ינג מעצימים וכמובן ומוזמנים לקרוא תכנים מסוג אלה בבלוג שלי או בבלוג וידאו. אני גם מעביר הרצאה בנושא חשיבה חיובית בחברות, ארגונים או חוגי בית. אז עד שנתראה שיהיו חדשות טובות 🙂

> לצפייה בעדי בתכנית לבחור נכון בערוץ 10 בנושא מוטיבציה, לחץ כאן

> לצפייה בקטעים נוספים מן התקשורת של קואצ'ר עדי פרבר, לחץ כאן

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עכשיו בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

2 תגובות ב- “עדי פרבר בתכנית לבחור נכון בערוץ 10 קואצ'ר מומלץ לחשיבה חיובית

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

  2. Pingback: 5 שיעורים שלמדתי מהקורונה על כישורי חיים והתמודדות עם אתגרים

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט