מה האני מאמין שלי כמאמן אישי?

אני מאמין ש-different is the NEW better כי למרות מה שחלק מהאנשים נוטים לחשוב, האחר שבנו זה היתרון שלנו! בתהליכי האימון שהעברתי גיליתי שמה שמשותף בין כל האנשים/מתאמנים הוא שכולנו בדרך כזאת או אחרת, בזמנים או בסיטואציות מסויימות ומסיבות שונות – מרגישים Different. אותו Different גורם לא פעם לאנשים להרגיש שהם לא מספיק שווים או טובים. אבל מדובר על תחושה שנובעת מתוך הגדרה עצמית והתייחסות וכאשר נקבל זאת, זה לא יהווה גורם מעכב להתפתחות וההצלחה שלנו בחיים אלא יקדם אותם.

 

מה שאחר בך זה הדבר המייחד אותך ובו טמון הקסם האישי והאותנטי שלך. כל עוד תילחם בו לא תוכל להתקדם בחיים. ברגע שתקבל את ה"different" שבך ובמקום לטאטא אותו תמנף ואף תחגוג אותו, אז תגיע פריצת הדרך שלך בחיים. בעולם השיווק אומרים את זה כבר שנים וגם באמנות כדי לפרוץ צריך להביא משהו חדש ואותנטי. עכשיו הגיע הזמן שאנחנו כאינדיווידואלים נתאים את עצמנו למאה העשרים ואחת, עידן בו יש מקום ואפילו חובה להביא לידי ביטוי את מי שאנחנו.

 האני מאמין שלי כמאמן אישי ועסקי

 

בנוסף, אני מאמין בכלים של האימון האישי כדרך חיים. בצורך שלנו כבני אדם לאתגר את עצמנו על ידי אימון ותירגול יומיומי על מנת להביא תוצאות אחרות בחיים ולחיות בדרך אופטימלית עבורנו. זוהי אמונה שהגיעה מתוך נסיון אישי ואימון על בסיס יומיומי וכמובן כמאמן שמלווה ומעביר תהליכי אימון אישי מרגשים שמביאים אנשים לפריצות דרך בחייהם בכל תחומי החיים.

 

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.
הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 

> המשך לקרוא "על איזה תוצאות דיווחו אנשים שעברו אצלי תהליך אימון אישי?"

> לחץ לשאלות ותשובות נוספות על אימון אישי

 

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות