קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי, תקשורת והמלצות
תגים
, , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

ראיון בערוץ העסקים המומלצים – קואצ'ינג לעסקים ואמנים בהשראת דאלי

הפוסט נכתב בתאריך 5 ביוני 2016, בשעה 17:20, על ידי עדי פרבר

י.ג.יפעת, מומחית במיתוג עסקים ובעלת ערוץ "עסקים מומלצים" ביוטיוב, אירחה אותי בראיון עסקי בלוקיישן 'דיפרנט' במיוחד. נפגשנו בתערוכה של האמן סלבדור דאלי, אבי תורת הסוריאליזם כדי לדבר בין היתר על הקשר בין סוריאליזם לשיטת אימון DIB שפיתחתי. סוריאליזם זה הזוי, דמיוני, מעל המציאות וכך בדיוק מרגישים המתאמנים שלי כשהם מקבלים תוצאות בחיים האישיים ו/או בהצלחת העסק. הכל בזכות המרכיב הסודי שלי ה'דיפרנט' – לחשוב, להרגיש, ולעשות 'דיפרנט' כדי להגיע לתוצאות אחרות וטובות יותר.

 

דאלי האמין שיש לשחרר את כוחות הנפש הפנימיים הטמונים באדם, אלה שלא באים לידי ביטוי בשל חינוך ומוסכמות חברתיות. וזה בדיוק מה שקורה בתהליכי אימון DIB! שבן אדם או בעל עסק מתחבר למי שהוא כמו שהוא ומאפשר לעצמו להגשים את הרצונות והתשוקות שלו. במהלך התהליך המתאמן מתחבר לחוזקות ולכשרונות שלו ו"נגמל" מהרעש של הסביבה שכל הזמן מורידה אותנו ואומרת לנו ש"אנחנו לא נצליח" או ש"אנחנו לא מספיק טובים" וכדומה.

 

מוזמנים לצפות בראיון עסקי ואמנותי שלי בערוץ העסקים המומלצים של י.ג.יפעת, צפו

 


 

סיפרתי גם על העבודה שלי כקוא'צר של אמנים ועל כך שבבתי ספר לאמנות לא מלמדים את מה שצריך לדעת כדי להצליח, בתהליך איתי אמנים מכל הסוגים הופכים להיות המנכ"לים של האמנות שלהם. שיתפתי על הניסיון שלי כשחקן וכיצד זה מתחבר לעבודה שלי כמאמן אישי וכמאמן עסקי. אפילו סיפרתי על מתאמן סוריאליסטי במיוחד שהגיע אליי…ולסיום גם הענקתי טיפ לבעלי עסקים בהשראת דאלי שיעזור לכם להיות מותגים גדולים ולמגנט את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “ראיון בערוץ העסקים המומלצים – קואצ'ינג לעסקים ואמנים בהשראת דאלי

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט