קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי, תוכניות טלוויזיה
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

תכנית אימון אישי ועסקי אסקימוTV – להתגבר על דחיינות אחרי החגים!

הפוסט נכתב בתאריך 31 באוקטובר 2016, בשעה 10:55, על ידי עדי פרבר

אחרי החגים כבר כאן וגם הדרכה אימון עסקי איתי שהכנתי לכם על איך להתמודד עם דחיינות בעבודה ובעסקים. סרטון יוטיוב עם הסבר על סינדרום אחרי החגים, מה גורם לנו להתנהל בדחיינות, וגם 6 טיפים להתניע את העסק מחדש אחרי החגים!

 

האם באמת אחרי החגים יתחדש הכל? מזמין אתכם לגלות את התשובה בתכנית אימון אישי ועסקי אותה אני משדר באסקימוTV היישר מחדר האימון שלי. בתכנית הפעם אני נותן התייחסות למושג הטריקי 'אחרי החגים' ואסביר את הגבול הדק בין דחיינות היא נורמלית בחזרה לשגרה, לבין אימוץ הרגל מחשבתי של דחיינות. תלמדו גם לזהות את ההרגל המחשבתי שמגבה את חוסר העשיה שלנו וישפיע על התנהלות העסקית שלנו גם במהלך השנה החדשה.

 

בתכנית אני אסביר ממה נובעת דחיינות ומהו 'סינדרום אחרי החגים' בו באופן פרדוקסלי אנשים זקוקים לחופשה אחרי החגים ונוטים לדחיינות ודיכאון או חרדה עם החזרה לשגרה? איך נושאים כמו אזור הנוחות של האדם, ביטחון עצמי נמוך, ואחריות אישית ומקצועית קשורים לדחיינות בקבלת החלטות ועשיה? וכמובן אעניק לכם 5 טיפים של אימון עסקי מומלץ באמצעותם תוכלו להתגבר על דחיינות. אחרי החגים כבר כאן וכל מה שאתם צריכים לדעת כדי להתמודד איתם באפקטיביות תמאו בתכנית אימון עסקי דחיינות.

תכנית קואצ'ינג על התמודדות עם דחיינות אחרי החגים לצפייה ישירה

> לצפיה בתכנית הקודמת בנושא איך להגשים מטרה בשנה החדשה, לחץ כאן

> להורדת מדריך קואצ'ינג מלא עם המטודה המלאה, לחץ כאן

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “תכנית אימון אישי ועסקי אסקימוTV – להתגבר על דחיינות אחרי החגים!

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט