קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי, הופעות טלוויזיוניות, תקשורת והמלצות
תגים
, , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

עדי פרבר בתכנית לבחור נכון בערוץ 10 קואצ'ר מומחה למוטיבציה לחיים לספורט ולדיאטה

הפוסט נכתב בתאריך 14 בנובמבר 2017, בשעה 16:27, על ידי עדי פרבר

השתתפתי בתכנית "לבחור נכון" שמשודרת מדי בוקר בערוץ 10, כקוא'צר מומחה בנושא מוטיבציה לחיים לספורט ולדיאטה. למען האמת, הזמינו אותי דווקא בנושא קריירה ועסקים אבל איכשהו בדינמיות של השידור החי באולפן הדברים השתנו. יחד עם מנחת התכנית מיכל צפיר, שהיא קולגה ומאמנת לאורח חיים בריא "מיכל צפיר – כל אחד יכול", עזרנו לרחל בת 49 פנסיונרית צה"ל שנתקלה בקשיים לעשות שינוי בחיים. הפעם היא ביקשה מאתנו עזרה בכל מה שקשור למוטיבציה לחיים לספורט ולדיאטה בפרט.

 

הבנתי שרחל רוצה לעשות שינוי בתחומים שונים כמו הפן המקצועי, בתזונה ועוד. הרגעתי אותה שאין סיבה לפחד לעשות שינוי בכמה תחומי חיים במקביל אלא להיפך, זה מזין אחד את השני. הסברתי שהתמדה היא דפוס מחשבה ולכן חשוב להתחבר למשאב הזה לא משנה אם מדובר בלרוץ פעמיים בשבוע או בחיפוש עבודה.

 

רחל שאלה "כיצד לעמוד מאחורי החלטה ולא לעשות הנחות ולתת לקול הרע לשאוב אותי?". עודדתי אותה לעשות בחירות מדוייקות ומתוכננות על מנת לייצר תנאים מתאימים לעמידה במחוייבות. וגם טיפים של אימון אישי כמו לייצר את תמונת הניצחון של איך אני נראה ומרגיש שסיימתי את המחוייבות שלי כדי להגדיל את מוטיבציה פנימית. להתחבר לרווחים העתידיים האפשריים ו/או ההפסדים שיכולים לקרות אם לא נעשה את השינוי. וכמובן טיפ "נעלי התעמלות" שכנראה תפס חזק כי התחילו לקרוא לי על שמו ברחוב 🙂

הופעת הבכורה שלי בצוות המומחים של "לבחור נכון" ערוץ 10, צפו

 

 

> לצפייה בקטעים נוספים מן התקשורת של קואצ'ר עדי פרבר, לחץ כאן

 

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עכשיו בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות