קטגוריות
המלצות מלקוחות
תגים
, , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

המלצות לאימון אישי ב-DIB Coaching – מאמן אישי מקצועי!

הפוסט נכתב בתאריך 14 ביוני 2015, בשעה 16:06, על ידי עדי פרבר

מוזמנים לקרוא עוד אחת מהמלצות לאימון אישי ב-DIB Coaching ממהנדס בגילאי ה-30. לתהליך איתי הוא הגיע, כפי שהוא מעיד, באחד המקומות הנמוכים בחייו! הוא לא הצליח למצוא עבודה, חווה בעיות בתקשורת וביחסים אישיים, התפשר על מערכת יחסים זוגית לא מתאימה, ולא הגשים את המטרות שהציב לעצמו. אותו בחור מקסים ומוצלח היה קורבן של העבר שלו, והתנהל בחייו מתוך פגיעה חברתית שחווה כבן נוער. בתום שלושה חודשים של אימון אישי המתאמן משתף "הצלחתי לשנות הרגל הלא רצוי שלי, להתעמת עם תפיסות שגויות שהיו לי על העבר, להיפתח לאפשרויות חדשות ומועילות, להגדיר לעצמי מטרות אמיתיות, ולעבוד קשה כדי להשיג אותם. מעל הכל בעזרתו של עדי מצאתי עבודה מעולה שספק אם הייתי משיג ללא עזרתו"

 

במהלך תהליך האימון המתאמן הצליח להכניס פתיחות לחייו, ולהכיר את עצמו מחדש כפי שהוא באמת. הוא הסתכל על העבר מזויות חדשות, איפשר לעצמו להתנסות בדרכי חשיבה ופעולות אחרות מאלו שהוא רגיל אליהם, והתוצאות לא איחרו להגיע! למתאמן עצמו מגיע שאפו גדול על השינוי שעשה, זאת בזכות התמסרות לתהליך ויישום בשטח של כל הכלים והמטודות שהעברתי לו. היה תענוג לראות אותו מתפתח מפגישה לפגישה תוך כדי העלאת ביטחון עצמי שלו. לסיכום, תהליך אימון איפשר למתאמן לקחת אחריות אמיתית על חייו. היכולת לשנות את הצורה בה הוא הסתכל על העבר שלו, העביר אותו מרחמים עצמיים להשלמה אמיתית. הוא קיבל מוטיבציה להשקיע בחיים שלו ולרצות יותר לעצמו כפי שמגיע לו! 

 

ציטוטים נבחרים מהמכתב:

"עדי העביר לי את הקורס הכי מקיף והכי יעיל שהיה לי אי פעם בנושא שיפור עצמי"
 "ממש כמו שהתואר קואוצ'ר אומר עדי היה המאמן שאף פעם לא התייאש ולא ויתר, ותמיד דרבן אותי להוציא עוד מכל סיטואציה"

לחצו על התמונה כדי להגדיל את המכתב.

 

מכתב המלצה לאימון אישי מאמן אישי מומלץ

להמלצות נוספות:

> אימון אישי מקצועי, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי ועסקי, לחץ כאן

> המלצה לאימון אמנים, לחץ כאן

רוצים גם אתם לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

2 תגובות ב- “המלצות לאימון אישי ב-DIB Coaching – מאמן אישי מקצועי!

  1. Pingback: אימון וליווי | עדי פרבר DIB

  2. Pingback: אימון אישי | אימון עסקי |קואצ'ינג בשיטת DIB

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט