קטגוריות
המלצות מלקוחות
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

המלצה על קואצ'ר לעסקים של מאמן כושר גופני – "הגשמתי חלום!"

הפוסט נכתב בתאריך 20 ביוני 2016, בשעה 0:29, על ידי עדי פרבר

מכתב המלצה לאימון עסקי ואישי ב-DIB Coaching מעידו, מאמן כושר גופני בעל עסק קטן. עידו הגיע לתהליך בשלב הכלאיים בין להיות שכיר לעצמאי, והוא לא האמין בעצמו וביכולת שלו למכור ולהצליח להקים עסק מצליח. לכן הוא התקשה בלהציג ולקדם את עצמו מול אנשים והרגיש אכזבה עצמית ותקיעות בחייו. כשהגיע לתהליך הוא התפרנס כפרילנסר במסגרות שונות ולא היה לו אפילו לקוח אחד בתחילת התהליך. חצי שנה לאחר מכן הוא הגיע למצב שהוא מנהל עסק עם 10 עשרה לקוחות פרטיים בו זמנית, בדיק כמו שביקש עוד במפגש הראשון שלנו!

 

עידו עבר יחד איתי תהליך אימון המשלב אימון עסקי ואימון אישי. כדי להגיע תוך זמן קצר לתוצאות כל כך מצויינות היה עליו גם ללמוד על ניהול עסק, לפתור את הקשיים שהיו לו בעבודה עם מחשב ובכלים אינטרנטים לקידום העסק. במקביל הוא עבר תהליך העצמה אישי שאיפשר לו לצאת מחוץ לאזור הנוחות ולהיות מחוייב לעצמו ולעסק שלו. להתפתחות האישית שלו היה חלק בלתי נפרד למנכ"ל העסק ואיש המקצוע שהוא הפך להיות.

 

במהלך התקופה המתאמן הקים עמוד פייסבוק עסקי ובעל ערך, פיתח יכולות תקשורתיות ומכירתיות, למד לנהל זמן ומשימות באפקטיביות, לייצר שיתופי פעולה, לאפיין מחדש את האתר שלו, ולמקד את המסר העסקי שלו וקהל היעד אליו הוא פונה. הוא העביר לראשונה סדנא בפסטיבל, פיתח שרותים חדשים, פתח קבוצת ריצה, צילם סרטוני וידאו עבור העסק שלו, והתחיל לעבוד עם נוער בפנימייה. על אף שהמתאמן כתב במכתב ההמלצה שהוא הגשים בתהליך האימון חלום, לקראת סוף תהליך האימון עבדנו יחד גם על תכנית עבודה עסקית לטווח ארוך שתוודא שהוא ימשיך להגשים מטרות עסקיות ואישיות. 

 

חשוב להדגיש שתהליך אימון עסקי לעסקים קטנים מסוג זה מומלץ לכל מי שרוצה לפתוח עסק או בעל עסק קיים. אימון עסקי לעסקים לא יכול להיות נטו עסקי מאחר שבראש העסק שלנו נמצא המנכ"ל שזה אנחנו. הערכה עצמית גבוהה וקבלת ה'דיפרנט' שלנו כיתרון הוא תנאי להצלחה עסקית לטווח ארוך ופריצת דרך בכל תחומי החיים.

 

ציטוט נבחר מתוך המלצה של מאמן כושר גופני לאימון עסקי לעסקים ב- DIB Coaching:

"עדי דאג לאורך כל הדרך שאקפיד להיות מסודר הן בחיים האישיים והן בחיים המקצועיים,

ולא וויתר לי אף פעם דבר שהוכיח את עצמו כול פעם מחדש.

מאמן מקצוען אמיתי שיודע לתת כיוון ומוכיח שתמיד יש עוד דרך או עוד משהו".

 

לחצו על התמונות כדי להגדיל את מכתב ההמלצה.

 

המלצה-על-קואצ'ר-למאמן-כושר-וקואצ'ינג לעסקים-קטנים-ובינוניים

 

לקריאת עוד המלצות לקואצ'ינג ב-DIB Coaching, לחץ כאן
> המלצה לאימון אישי מקצועי, לחץ כאן
> המלצה לאימון אישי, לחץ כאן
> המלצה לאימון אישי ועסקי בעלת סטודיו, לחץ כאן
> המלצה לאימון אמנים, לחץ כאן
> המלצה לתהליך אימון אישי ועסקי, לחץ כאן

רוצים גם אתם לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות

 

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “המלצה על קואצ'ר לעסקים של מאמן כושר גופני – "הגשמתי חלום!"

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט