קטגוריות
המלצות מלקוחות
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

המלצה אימון אישי קואצ'ינג זוגיות בשיטת DIB

הפוסט נכתב בתאריך 10 בדצמבר 2017, בשעה 20:22, על ידי עדי פרבר

מכתב המלצה על אימון אישי קואצ'ינג זוגיות בשיטת DIB ממתאמנת שהגיעה אלי לכאורה כדי לקבל העצמה נפשית לסיים מערכת יחסים ארוכה בחייה שאינה עבדה יותר. היא הגיעה לתהליך אימון אישי כשהיא מבולבלת, כועסת ומלאת האשמות בזוגיות כלפי בן זוגה. היא האשימה אותו בחוסר תקשורת בזוגית ובכך שהם לא מתקדמים ל מטרות זוגיות שלה, חתונה וילדים. במקביל האשימה את הזוגיות בזה שאינה מוצאת הזמן לדברים שחשובים לה כמו קריאת ספרים וכושר. המתאמנת היא אשת מקצוע מצליחה במיוחד והפער בין הפרסונה המקצועית לפרסונה האישית הכביד והקשה עליה בתיפקוד היומיומי.

 

מאחר ותהליך אימון אישי הוא קודם כל תהליך של לקיחת אחריות אישית, ההתמקדות בו היא בעצמנו. לכן באופן טבעי תוך שבועות ספורים חוותה המתאמנת שיפור בזוגיות. שיקפתי לה את המקומות בהם היא זאת שפוגעת בקשר הזוגי באמצעות התנהגויות מחבלות כמו שהיא לא מתייעצת, לא מפרגנת, לא מתחשבת, דומיננטית, עקשנית ועושה רק מה שטוב לה. המתאמנת התחילה לערב את בן זוגה בהחלטות ולשתף אותו במחשבותיה ואפילו בסיפור אישי מעברה. הריבים הפסיקו התקשורת התחזקה וכשהמתאמנת חוותה שיפור בזוגיות היא החליטה שהיא רוצה את הזוגיות! לדבריה "התנאים הבשילו – יש פתיחות, מתקדמים, ויותר זורם בזוגיות, אני מרגישה בפועל שאנחנו על גל אחד וחיובי".

 

לחצו על התמונה כדי להגדיל מכתב המלצה לאימון אישי קואצ'ינג זוגיות בשיטת DIB.

 

כמובן שהתהליך האישי היה חלק בלתי נפרד משיפור הזוגיות הקיימת ומרגש לא פחות. המתאמנת התחברה לעצמה ולמי שהיא באמת – ובשיטת אימון DIB אותנטיות היא שם המשחק והמפתח להצלחה בחיים, ובפרט בזוגיות. בנוסף למדה המתאמנת לשחרר שליטה ו לקחת דברים בקלות ואז גילתה לראשונה שיש לה על מי להישען – על בן זוגה. כך הצליחה לראות אותו באור חדש. במפגש האחרון היא אמרה לי "חזרתי לעצמי, אני בן אדם שלם, עם ביטחון שעלה, ויש לי שקט בעצמי ובזוגיות".

 

ציטוט של המתאמנת על תהליך אימון אישי המלצות חדשות ב- DIB Coaching:

 

"אני מרגישה שגיליתי את עצמי מחדש בזכות האימון, 

והבאתי לידי ביטוי את התכונות שלמעשה תמיד היו בי, אך עם הזמו כוסו באבק…

לכן אני ממליצה לכל אדם לעבור את התוכנית הזו על מנת לקבל את הכלים המתאימים בכל תחום שיבחר". 

 

לקריאת עוד המלצות לאימון אישי ועסקי ב-DIB Coachingלחץ כאן

המלצה לאימון ממאמן כושר גופני שהגשים חלום, לחץ כאן
המלצה לאימון אישי מקצועי, לחץ כאן
המלצה לאימון אישי, לחץ כאן
המלצה לאימון אישי ועסקי בעלת סטודיו, לחץ כאן
המלצה לאימון אמנים, לחץ כאן
המלצה לתהליך אימון אישי ועסקי, לחץ כאן

רוצים גם אתם לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות

 

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “המלצה אימון אישי קואצ'ינג זוגיות בשיטת DIB

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט