קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי, המלצות מלקוחות, תקשורת והמלצות
תגים
, , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

עדה חפץ ממליצה על אימון עסקי למעצבים ובעלי עסקים קטנים

הפוסט נכתב בתאריך 18 באוגוסט 2019, בשעה 12:24, על ידי עדי פרבר

עדה חפץ, מעצבת שמלות כלה מוכשרת סיימה תהליך אימון עסקי למעצבות DIB עם המלצות על אימון עסקי למעצבים אצל עדי פרבר. קואצ'ר של אימון עסקי לעסקים, אמנים ויוצרים ובעלי עסקים.

עדה חפץ היא מעצבת שמלות כלה מוכשרת ומוצלחת בעלת סטודיו בחצרות יפו. העסק התובעני והאינטנסיבי שלה גרם לה לשכוח את עצמה, לאבד מיקוד עסקי, ובעיקר לא לראות עד כמה היא מצליחה! אחרי שסיימה אצלי תהליך אימון עסקי למעצבות היא צילמה סרטון יוטיוב בו היא מעניקה המלצות על תהליך אימון איתי. לדבריה היא הגיעה לתהליך אימון איתי כשהייתה קצת חסרת ביטחון בדרך להצליח ובלהגשים את המטרות שלה. ובתום התהליך הדברים דיפרנט

 

עדה חפץ ממליצה לבעלי עסקים קטנים, ובפרט למעצבים להגיע לתהליך אימון עסקי ב-DIB Coachingהיא משתפת בסרטון שעברה דרך ארוכה בה למדה בין היתר לא לפחד כל הזמן, לחדש ולגרום לשינויים להגיע!

 

במהלך התהליך עדה קיבלה ממני פתרונות לשיווק, ניהול זמן, לשינוי התנהלות עסקית, להגדלת רווחיות, והתייעלות עסקית לטובת צמיחה. בין היתר העסיקה מנהלת סטודיו, הטמיעה נהלים חדשים, ואף הגשימה חלום וצילמה קולקצייה חדשה בלונדון. זאת לצד כלים אישיים להגדלת בטחון עצמי, העזה, פוקוס, וסדר.

 

צפו בהמלצה של עדה חפץ על אימון עסקי למעצבות ובעלי עסקים

 
 

ציטוט מסרטון המלצה של מעצבת מוכשרת על קואצ'ינג לבעלי עסקים, מעצבים ואמנים ב-DIB Coaching:

"הלכנו דרך ביחד ואני חושבת שהתהליך עם עדי היה שונה, מיוחד וכדאי. אני היום הרבה יותר מוקירה את עצמי על הדרך שהגעתי עם העסק שלי. אני מצליחה לראות את הדברים אחרת, בצורה ברורה יותר, וממוקדת. עשיתי דרך ארוכה ומוקירה את עצמי ואת עדי".

– עדה חפץ, מעצבת שמלות כלה

> להמלצה מצולמת נוספת של הסקסולוגית ד"ר שלי ורוד, לחץ כאן

> לצפייה בעוד המלצות קואצ'ינג לאימון אישי ו/או עסקי, לחצו כאן

 


רוצים לתאם תהליך אימון? 
צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט