קטגוריות
המלצות מלקוחות, תקשורת והמלצות
תגים
, , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

המלצה ממתאמן – איך לצאת מתקיעות בחיים בעזרת אהבה עצמית

הפוסט נכתב בתאריך 1 באוגוסט 2019, בשעה 16:23, על ידי עדי פרבר

איך לצאת מתקיעות בחיים? הרבה אנשים שמגיעים אלי לתהליך אימון אישי לחיים ממקום של תקיעות בחיים, חווים קושי להתמודד עם ציפיות במשפחה והסביבה שמנוגדות לרצונות אותנטיים שלהם. א' למשל, הגיע אלי לתהליך קואצ'ינג כאשר חווה קונפליקטים בעסק משפחתי ושילם על כך מחיר כבד של חרדות ודיכאונות. הוא רצה למצוא את המסלול הנכון להצליח בקריירה, אך חשש לראשונה בחייו לעשות צעד ולחפש עבודה באופן עצמאי. התקיעות שחווה חילחלה לכל תחום חיים והיה ניכר שאין לו כלים ליצירת שינוי והתקדמות בחייו. 

 

במפגש הראשון א' שיתף אותי שבמשך כל חייו היה מתחיל דברים בהתלהבות ואז בורח, גם במערכות יחסים וגם בקריירה. הוא הסביר זאת בכך שלא עושה החלטות טובות, נכונות ללא חרטות אלא מעניש את עצמו. הוא העיד שהוא לא מחויב, לא ממוקד, לא יודע מה הוא רוצה, חסר יכולות וקרא לעצמו – "סמרטוט". בתחילת תהליך האימון ביקש לעצמו חיים יציבים אך לא האמין שיכול להצליח כי עד היום היה בחוויה של כישלון בחיים.

 

איך לצאת מתקיעות בחיים בעזרת תהליך אימון אישי?

בשלב הראשון בבניית תהליך אימון אישי עבורו שמתי דגש על העצמה אישית, חיזוק אהבה עצמית וביטחון עצמי כי זה המפתח לכל יציאה מתקיעות. כפי שהוא מעיד במכתב, השינוי הראשון התחיל בזה שהטמיע הרגל אפקטיבי חדש וזה "הליכה מדיי בוקר לים". כשהמתאמן התעצם ואפשר לעצמו לצאת מאזור הנוחות אז שמנו דגש בתהליך על מציאת עבודה חדשה. כתבנו קורות חיים מעודכנים ואפקטיביים, התכוננו לראיונות עבודה, והענקתי לו שלל כלים לפיתוח הקריירה.

 

לראשונה המתאמן מצא את עצמו בסביבת עבודה עצמאית, בפני עצמו ונהנה לעבוד עם אנשים שגרמו לו להרגיש טוב. הוא לקח אחריות על החיים שלו, גילה את עצמו ואת היכולות שלו, ועבר שינוי תפיסתי. ובנוסף לכך העיד שהתחיל להיות מודע להתנהגויות שלו, הערך העצמי עלה והוא התמלא בהתלהבות.

 

לחצו על התמונה כדי להגדיל מכתב של מתאמן – איך לצאת מתקיעות בחיים בעזרת אהבה עצמית

 
איך לצאת מתקיעות בחיים
לצאת מתקיעות בחיים
 

במפגש סיום תהליך אימון אישי הוא כבר העיד שהוא מרוצה ממה שהוא עושה, מתרכז בלעשות ולהפיק מכל יום את המיטב ולזרוע זרעים. שהוא מגיע לתוצאות טובות בעבודה החדשה, שיפר את היחסים עם בני המשפחה וגם חווה הצלחות בתחום הרומנטי. הוא העיד שהביטחון העצמי שלו גדל, שהוא עם ראש מורם, ושינה אמונות מגבילות . הסביבה הקרובה שלו אמרה לו כל הזמן ש"מרגש השינוי שעשית!"

 

ציטוט של המתאמן ממכתב המלצה על תהליך אימון אישי ואימון עסקי ב- DIB Coaching:

"הבנתי בתהליך שכדי לקדם מטרות בחיים שלי, 

אני צריך לאהוב את עצמי ולעשות דברים שאני אוהב". 

 

לקריאת עוד המלצות על אימון אישי לחיים ב-DIB Coachingלחץ כאן

 

המלצה לאימון ממאמן כושר גופני שהגשים חלום, לחץ כאן

המלצה לאימון אישי מקצועי, לחץ כאן

המלצה לאימון אישי, לחץ כאן

המלצה לאימון אישי ועסקי בעלת סטודיו, לחץ כאן

המלצה לאימון אמנים, לחץ כאן

המלצה לתהליך אימון אישי ועסקי, לחץ כאן

 

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות
אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט