קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי, תוכניות טלוויזיה
תגים
, ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

משדרים מומחיות 9: אימון אישי ועסקי תכנית עם טיפים לקבלת החלטות

הפוסט נכתב בתאריך 19 במרץ 2015, בשעה 16:42, על ידי עדי פרבר

צפו בפרק התשיעי של משדרים מומחיות בהגשת לירון גליקמן ועדי פרבר, מאמן עסקי ואישי בשיטת DIB, לבעלי עסקים ועצמאיים בכל התחומים למינוף העסק! הפעם התכנית בנושא קבלת החלטות ומתארח באולפן דיוויד סלומון, מאמן אישי לקבלת החלטות. תכנית אימון עסקי מומלץ!

 

בפרק אנחנו מדברים על הנושאים הבאים: למי כדאי להקשיב בפיתוח העסק, על ערכים עסקיים, כלים לקבלת החלטות אפקטיביות אישיות או עסקיות, על ההחלטה להפוך משכיר לעצמאי ובעל עסק, טיפים לקידום בגוגל, ועוד.

 

גם פינת ה"סלב על העדשה" והפעם על לא פחות מאשר ראש הממשלה ביבי נתניהו, ממנו נלמד בין היתר על עמידה מול מצלמה, הכנה לראיונות, וגישות שיווקיות מעניינות.

 

✔️ איך לקבל החלטות בתנאי אי ודאות?
 

✔️ איך לקבל החלטות בלי להרגיש חרטות?
 

✔️ למי להקשיב במהלך תהליך קבלת החלטות עסקיות?
 

✔️ על קבלת החלטה של מעבר משכיר לעצמאי
 

✔️ טיפים לקבלת החלטות טובות
 

✔️ פינת ה"סלב על העדשה" – 5 דברים שאנחנו יכולים ללמוד מביבי נתניהו

 

צפו עכשיו בתכנית אימון עסקי TV על קבלת החלטות אפקטיביות להצלחה עסקית ואישית

 

> לקריאת בלוג קואצ'ינג בנושא אימון אישי לקבלת החלטות, לחץ לכאן

 

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט