קטגוריות
המלצות מלקוחות
תגים
, , , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

מטפלת ומרצה מפורסמת ממליצה על אימון למטפלים ב-DIB

הפוסט נכתב בתאריך 19 ביוני 2017, בשעה 9:23, על ידי עדי פרבר

מכתב המלצה על אימון עסקי למטפלים ומטפלות ב-DIB Coaching ממטפלת שהיום  כבר כולכם ודאי מכירים! אבל כשהיא הגיעה אלי לראשונה לקליניקה היו חסרים לה כלים פרקטים איך לפתוח קליניקה פרטית והיא לא הצליחה להתפרנס כמטפלת. באותו זמן היא לא ידעה איך לנהל עסק מצליח, היתה חסרה בידע וכלים שיווקים ועסקיים,התנהלה ב חוסר סדר וארגון מקצועי, והלכה לאיבוד במהלך היום יום. גם הזהות המקצועית שלה לא היתה מגובשת וזיהיתי מיד אמונות מגבילות שעצרו את המתאמנת מלהצליח בגדול ולהגשים את כל יכולותיה וחלומותיה.

 

במסגרת תהליך אימון עסקי המתאמנת עברה תהליך אימון אישי על מנת להעלות הערכה עצמית נמוכה, להיות בפוקוס ומיקוד, וגם לטפל בפרפקציוניזם ושלל תופעות שמנעו ממנה להביא לידי ביטוי את היכולות והכישורים הגבוהים שלה. במהלך שישה חודשים של תהליך אימון עסקי ואישי המתאמנת עברה תהליך העצמה וצמיחה אישית והצליחה להחליף את האמונות המגבילות שעצרו אותה מלהתקדם. זאת כמובן במקביל לעבודה משותפת לבנות עסק מצליח וקליניקה משגשגת. היום למטפלת יש קליניקה מצליחה, היא מעבירה הרצאות מעניינות ופופולריות ברחבי הארץ, ומשתתפת בהופעות טלוויזיוניות. היא כמובן מתפרנסת יפה מהטיפול וממשיכה לעשות צעדים מרשימים קדימה!

 

ציטוט מתוך המלצה של מטפלת ומרצה מפרסמת על אימון אישי ב- DIB Coaching:

 

"היום אני ממוקדת, ויודעת מה צריך לעשות בכדי להמשיך לפתח את העסק שלי, לגדול ולהפתח.

מהיום שהתחלתי את תהליך האימון אצל עדי העסק שלי רק במגמת עליה וממשיך כל הזמן להתפתח".

 

לחצו על התמונה כדי להגדיל את מכתב ההמלצה.

 

 

לקריאת עוד המלצות לאימון אישי ועסקי ב-DIB Coaching, לחץ כאן
> המלצה לאימון ממאמן כושר גופני שהגשים חלום, לחץ כאן
> המלצה לאימון אישי מקצועי, לחץ כאן
> המלצה לאימון אישי, לחץ כאן
> המלצה לאימון אישי ועסקי בעלת סטודיו, לחץ כאן
> המלצה לאימון אמנים, לחץ כאן
> המלצה לתהליך אימון אישי ועסקי, לחץ כאן

רוצים גם אתם לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות

v

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט