קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי, תוכניות טלוויזיה
תגים
,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

משדרים מומחיות 8: על שיתופי פעולה עסקיים בתכנית קואצ'ינג

הפוסט נכתב בתאריך 12 במרץ 2015, בשעה 13:20, על ידי עדי פרבר

אני מזמין אתכם לצפות בפרק נוסף של משדרים מומחיות, התכנית בה עדי פרבר ולירון גליקמן עוזרים לבעלי עסקים ועצמאיים בכל התחומים למתג את עצמם כמוממחים!

 

הפעם בתכנית קואצ'ינג אינטרנטית מתארחות באולפן עו"ד רוית כהן- שיינר ועו"ד מורן סמון, שתי נשים מצליחות ומיוחדות במינן שחברו יחד להנחיית תכנית משפטית. תכנית מיוחדת על יצירת שת"פ עסקי וזוגיות מקצועית.

 

בפרק אנחנו מדברים על הנושאים הבאים: בחירת נישה, התלבטויות מקצועיות, כיצד להתמודד עם לא, על הקשר ההדוק בין האישי לעסקי, הצלחות וכשלונות, טיפים לקידום בגוגל, כיצד לעבור מסך ועוד.

 

גם פינת ה"סלב על העדשה" במתכונת זוגית, עם 5 דברים שאנחנו יכולים ללמוד מהזוגיות של יצחק הרצוג וציפי ליבני. היה שידור מלא ערך ופלפל, מוזמנים לצפות.

 

✔️ בחירת נישה לעסקים קטנים
 

✔️ התלבטויות בעסקים קטנים
 

✔️ איך להתמודד במצב בו הלקוח לא מעוניין
 

✔️ הקשר בין העסק שלי ואני האישי
 

✔️ להתמודד עם הצלחות וכישלונות בעסקים
 

✔️ עושים צילום וידאו? איך לעבור מסך
 

✔️ פינת ה"סלב על העדשה" – 5 דברים שאנחנו יכולים ללמוד משיתוף הפעולה בין יצחק הרצוג וציפי ליבני

 

צפו עכשיו בתכנית אימון עסקי TV על שיתופי פעולה עסקיים  

 

 

 אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט