הרצאות או פעילות לחגים ומועדים לעובדים ומנהלים בחברה ו/או למבוגרים בחוגי בית – יש לי יום יום חג!

 

יש לי יום יום חג! מחפשים פעילויות או הרצאות לחגים ומועדים לעובדים ומנהלים בחברה ו/או למבוגרים בחוגי בית? עדי פרבר עם הרצאות חדשניות ומעוררות השראה על בסיס ידע חדשני מעולמות הקוא'צינג והעצמה אישית. מונגשות באופן יצירתי על בסיס מנהגים ומוטיבים של החגים והמועדים השונים.

 

הרצאות לחגים ופעילויות מותאמות למועדים ייחודיים במהלך השנה כמו ראש השנה, פסח ועד יום האישה או חודש הגאווה, הם ללא ספק אהובות עלי במיוחד. מלכתחילה כולם מגיעים באווירה חיובית ואפשר אף לחוש התרגשות באוויר. כזאת שלא מרגישים בהרצאות לעובדים השוטפות שאני מעביר במהלך השנה. "לא עוד הרצאה עיונית שכופים עליי בזמן שיש לי מלא עבודה" אומר לעצמו העובד. אלא ממש חגיגה! ואין חגיגה בלי עוגה, נכון? לכן מזמינים אותי להרצות או להעביר פעילויות בנושא חגים במסגרת הרמת כוסית לעובדים.

 

מהניסיון שלי בעבודה בחברות וארגונים, חגי ומועדי ישראל עבור העובדים אלו עוגנים שמתפרסים על מהלך השנה. אלו נקודות משמעותיות בציר הזמן שמשקפות להם את המקום בו הם נמצאים בחברה. רגע לפני יציאה לחופשה זה גם זמן אסטרטגי לראות את העובד ולהעניק לו ערך מוסף, ובכך להוציא אותו לחג בתחושה טובה כדי שיחזור לעבודה עם מוטיבציה גבוהה. מה גם שעבור לא מעט עובדים החגים הם תקופה מאתגרת ומורכבת, לכן התכנים של ההרצאות מעניקים גם כלים פרקטיים להתמודדות אפקטיבית.

 
הרצאות או פעילות לחגים ומועדים לעובדים ומנהלים בחברה ו/או למבוגרים בחוגי בית - יש לי יום יום חג!
הרצאות או פעילות לחגים ומועדים לעובדים ומנהלים בחברה ו/או למבוגרים בחוגי בית – יש לי יום יום חג!
 

נכון שלרב חברות מעניקות מתנות לעובדים בחגים אבל התועלות בהרצאה או פעילות הן שונות. בימינו המתנה לעובד נלקחת כמובן מאליו ואף תחרות של מי נתן מה, בעיקר בעולם ההייטק. יותר מזה, ע"פ מחקרים מתן כסף או מתנה לעובד עשויה לגרום לתחושה טובה בטווח המידי. יחד עם זאת, אין לה השפעה על המוטיבציה לטווח ארוך. מעל הכול החגים משמעותיים לנו הישראלים ונתפסים כמכנה משותף של ערכים ומשפחתיות, דתיים וחילוניים כאחד. כך שאם אנחנו רוצים לייצר מחוברות ושייכות של העובדים לארגון מומלץ לחגוג את המועדים יחד.

 

הרצאות לחגים – ראש השנה, חנוכה ועד יום האהבה

 

בין ההרצאות של עדי תמצאו הרצאה ראש השנה שתיקח אתכם דרך מנהגי החג לתכנון ויצירת שינוי ו/או הגשמה אישית ומקצועית בשנה החדש. הרצאה לחנוכה שתלמד אתכם איך לעשות ניסים בחיים ב-8 צעדים פשוטים של אימון אישי. כמובן הרצאה לפסח בהשראת ארבעת האחים שמשקפת גישות והתנהגויות שונות בחיים. הרצאה לט"ו בשבט על צמיחה אישית ומקצועית על בסיס מונחים מן הטבע. כמו כן מגוון הרצאות למועדים שונים כגון יום האישה, יום האהבה, חודש הגאווה ועוד. ומה עם אחרי החגים? ניתן להזמין הרצאה מיוחדת בנושא ניהול זמן ומשימות אפקטיבי. השאירו פרטים בטופס וגלו עוד על הרצאות שמותאמות לחגים ומועדים שונים ומגוונים.

 

מחפשים הרצאה מעניינת לעובדים לכבוד החגים?

מחפשים פעילות לצוות עובדים בהתאמה למועדים ייחודיים?

הרצאות מעניינות בנושא חגים ומועדים למבוגרים לחוגי בית?