קטגוריות
המלצות מלקוחות, תקשורת והמלצות
תגים
, , , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

הקשר בין זוגיות לעסקים – אימון אישי עסקי לנשים

הפוסט נכתב בתאריך 5 בנובמבר 2018, בשעה 14:56, על ידי עדי פרבר

בעלת עסק מתחום העיצוב ממליצה על אימון עסקי אישי לנשים בשיטת אימון DIB – כנסו לקרוא על שינויים, המלצות והפירות שהיא קוצרת בעסק ובחיים האישיים

על תהליך מורכב של אימון עסקי אישי למעצבת בעלת עסק עצמאי שהסתיים בהצלחה ובאופן מעורר השראה. היא הגיעה אלי בתקופה מאוד שלילית בחייה ושיתפה אותי על שנים של חוסר תקשורת בין בני זוג בנישואים. היא הרגישה לבד, מאוכזבת וחסרת שביעות רצון מהחיים ומעצמה. זיהיתי מיד שכלפי חוץ היא הקרינה שהכל עובד בזמן שבפועל הייתה על סף פיצוץ והתמוטטות.

כמובן הקשר בין זוגיות ועסקים הוא ישיר לכן לא התפלאתי שלמרות הכשרון היה לה עסק לא מצליח עם לקוח אחד בלבד! היא העידה על "קושי לשווק את עצמי" שנבע מהערכה עצמית נמוכה בזוגיות ושלל פחדים ואמונות מגבילות. דפוסי המחשבה שלה ייצרו תוצאות לא טובות בחייה שגרמו לה לתסכול גם בחיים האישיים וגם בעסקיים. בנוסף, הפעילות שלה הייתה מפוזרת ואנשים לא הבינו את הערך והיתרון היחסי שלה.

את תהליך אימון אישי עסקי התחלנו בהעצמת דימוי עצמי בעזרת אימון חשיבה חיובית שעזר להעצים את הביטחון העצמי ולהעלות הערכה עצמית. היא הבינה שהיא מדברת רק על השלילי וזה מרחיק גם חברות והחלה ביצירת שינוי ויצירת סביבה תומכת. תוך כדי עבדנו על בניית תשתיות של העסק – מינוף עמוד הפייסבוק העסקי, אפיון ובניית מוצרים ושרותים חדשים, יצירת חומרים שיווקיים ועוד. כאשר המתאמנת התייצבה רגשית ומנטלית עלינו שלב בתהליך קואצ'ינג, התמקדנו בפעולות שיווקיות ויצאנו אל תהליך מיתוג של מציאת הדיפרנט

לחצו על התמונה כדי להגדיל מכתב המלצה על תהליך אימון אישי עסקי לנשים

מכתב סיכום תהליך אימון אישי עסקי מרגש לנשים

במפגש סיום תהליך אימון אישי עסקי קואצ'ינג היא כבר העידה שהיא ובעלה הצליחו לסגל תקשורת זוגית אפקטיבית. הוא הפך לקשוב יותר, רתום לזוגיות ואף לא פעם התנצל – זאת כמובן מבלי שפגשתי אותו מעולם! היא הצליחה להעלות הערכה עצמית ולהעצים ביטחון עצמי – מה שהיה ניכר גם בבית וגם בעסק. בגזרה העסקית המתאמנת הגדילה משמעותית את ההכנסות שלה ועברה את ה-10,000ש"ח לחודש. היא העלתה מחירים, יצרה קשרים עסקיים, למדה לנהל את הזמן והמשימות שלה – וכל זה גרם לה "להרגיש מדהימה ולהאמין בעצמי שאני יכולה".

בנוסף לכל זה, היא מצאה בתהליך את ה'דיפרנט' העסקי שלה ולדבריה "נולד תינוק שעוזר לי לתקשר החוצה את מי שאני וברגע שיש לי מיקוד הדברים נאמרים אחרת בצורה יותר ברורה ומסודרת". אחרי תהליך אינטנסיבי ותובעני בשיטת DIB המתאמנת העידה "אני קוצרת פירות וזה כייף ממש".

ציטוט של המתאמנת מעצבת ממכתב המלצה על תהליך אימון אישי ואימון עסקי ב- DIB Coaching:

"אזכור ואנצור את התקופה הזו כתקופה שאיפשרה לי להגיע לנק' זמן זו,

בה אני מרגישה שיש לי כלים להתנהלות שתאפשר לי להרגיש בטוח יותר, להיות בשליטה על החיים שלי והעסק שלי.

תודה על האיכפתיות, הקפדנות החוסר פשרות ומי ומה שאתה מביא לאימון". 

לקריאת עוד המלצות על קואצ'רים לתהליכי אימון אישי ועסקי ב-DIB Coachingלחץ כאן

המלצה לאימון ממאמן כושר גופני שהגשים חלום, לחץ כאן

המלצה לאימון אישי מקצועי, לחץ כאן

המלצה לאימון אישי, לחץ כאן

המלצה לאימון אישי ועסקי בעלת סטודיו, לחץ כאן

המלצה לאימון אמנים, לחץ כאן

המלצה לתהליך אימון אישי ועסקי, לחץ כאן

רוצים גם אתם לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

2 תגובות ב- “הקשר בין זוגיות לעסקים – אימון אישי עסקי לנשים

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

  2. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט