קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

בידול עסקי ומיתוג טמון ב'דיפרנט' שלך – מתוך הרצאה אימון עסקי

הפוסט נכתב בתאריך 4 באוגוסט 2016, בשעה 16:29, על ידי עדי פרבר

מהו בידול עסקי ולמה ה'דיפרנט' מייצר מיתוג עסקים קטנים שמבטיח הקמת עסק מצליח.

אני מזמין אתכם לצפות בקטע הרצאה קצרה מתוך הרצאה מעניינת אימון עסקי לבעלי עסקים – "להפוך את ה'דיפרנט' ליתרון עסקי". בקטע תגלו למה חשוב לכל בעל עסק למצוא את הדיפרנט שלו ומהם 5 התועלות ביצירת בידול עסקי ומיתוג לעסקים קטנים שמבטיח הקמת עסק מצליח. אם שאלתם את עצמכם איך עסק מצליח? הסוד הגדול של עסקים מצליחים טמון במה שאני קורא לו 'דיפרנט'.

 

מה זה ה'דיפרנט'? בידול עסקי שמייחד אותי ומעניק ל בעל עסק קטן, אמנים ויוצרים מתחומים שונים או מטפלים, את החופש להיות מי שהם ולהביא את הייחוד לידי ביטוי. ייחוד שיהיה רק שלכם בכל תחום עיסוק ללא יוצא מן הכלל. בשיטת אימון DIB שפיתחתי אני מלווה עסקים קטנים בתהליך אימון עסקי ויחד אנחנו מוצאים בצורה מקצועית ועסקית את ה'דיפרנט' שמביא בידול עסקי ומיתוג לעסקים קטנים.

 

לצפייה בקטע הרצאה קצרה של אימון עסקי בפני קהל בעלי עסקים 

"למה חשוב לכל בעל עסק למצוא את הדיפרנט שלו?", צפו עכשיו

 

 

לסיכום: למה חשוב למצוא את ה'דיפרנט'?

 

  1. ה'דיפרנט' הופך אותי אוטומטית למומחה. הייחוד שלי מייצר בידול עסקי ומיתוג שמהווה תו תקן המעיד על מומחיות, בעקבותיו הביקוש לשירותים שלי.

 

  1. התחרות שלי יורדת ונהיית פחות רלוונטית. כאשר אני 'דיפרנט' כמות המתחרים שלי מצטמצמת משמעותית והערך המוסף שלי נתפס כבעל ערך גבוה.

 

  1. היכולת להעלות מחירים. כשאני תופס את עצמי כדיפרנט – פסיכולוגית קל לי לדרוש מחירים גבוהים יותר, ומבחינת הלקוח הכסף לעולם לא המחסום.

 

  1. בחירת הקהל שלי. תהליך בידול עסקי מאפשר לי לבחור קהל יעד ממוקד איתו אני בוחר לעבוד. ובמקום שארדוף אחרי הקהל, הקהל מגיע אלי.

 

  1. פתיחת הזדמנויות. כשאתם נתפסים כמומחים אז נפתחות בפניכם הזדמנויות ואפשרויות לפתח את העסק שלכם למקומות מעניינים ומעשירים.

 

> לצפייה בעוד סרטונים בבלוג וידאו אימון אישי ועסקי DIB, לחצו כאן

 

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

2 תגובות ב- “בידול עסקי ומיתוג טמון ב'דיפרנט' שלך – מתוך הרצאה אימון עסקי

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

  2. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט