זה לא עניין של זמן | הרצאה בנושא ניהול זמן ומשימות אפקטיבי

כיצד לנהל זמן ומשימות באפקטיביות בעזרת BI (אינטליגנציה התנהגותית)? הרצאה בנושא ניהול זמן פופולרית וחדשנית מסוגה המבוססת על מחקרים של מדעי המוח. בהרצאה נגלה רבדים מרתקים על הזמן, נתייחס לאתגרים שאנחנו חווים בניהול זמן מזווית חדשנית, נבין מהי דחיינות ונגלה את 6 השלבים לניהול זמן מנצח. מה שבטוח זאת הרצאה שאינה בזבוז זמן…

הרצאה בנושא ניהול זמן "לנהל זמן ומשימות באפקטיביות בעזרת BI, 'אינטליגנציה התנהגותית'", היא אחת הרצאות מבוקשות של עדי פרבר. הרצאה מומלצת לכנסים מקצועיים, ימי העשרה ו/או עיון לעובדים ומנהלים, פעילות לצוות עבודה או מחלקה, וכחלק מימי גיבוש לחברות. ההרצאה מתאימה לכל מי שמאותגר ע"י התמודדות עם זמן ועומס בעבודה ובחיי היום יום. ובינינו, את מי מאתנו נושא הזמן לא מעסיק?

 

לא, זאת לא עוד הרצאה על ניהול זמן שכבר שמעתם בעבר… באופן טבעי יש הרבה הרצאות על ניהול זמן, סדנאות, מרצים עם טכניקות שונות לניהול זמן, וגם שלל מאמנים בנושא ניהול זמן. אך ההרצאה הזאת היא דיפרנט ! מבוססת על מערכת אבחון מהפכנית AccuMatch שממפה במדויק דפוסי חשיבה אוטומטיים בתת מודע. מתוך המידע המדעי שמבוסס על מדעי המוח, שיטת nlp ופסיכולוגיה התנהגותית – תחשפו לזויות חדשניות ומרתקות של המוח באתגר לנהל את הזמן באפקטיביות.

 

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר עבור ההרצאה

 

 

הניסיון שלי בליווי חברות, מנהלים ואנשים מתחומים שונים – הוא שבאמת אפשר לעשות את הדיפרנט באמצעות ניהול זמן ומשימות אפקטיבי ועבודה עם יומן. ראיתי שוב ושוב כיצד ניהול זמן נכון משפר ביצועים ומגדיל אפקטיביות בעבודה שלנו ובחיים עצמם. אבל לא רק! ניהול זמן משליך על עוד שלל תחומים חשובים וביניהם ביטחון והערכה עצמית. יחד עם זאת, אין שיטה אחת נכונה לניהול זמן מאחר וכל אחד הוא דיפרנט והמוח שלנו מגיב אחרת לאתגרים.

 

בהרצאה שלי נבין את האתגרים המגוונים והשונים שאנשים חווים מול הזמן וכיצד נוכל להתמודד איתם באפקטיביות ולעשות שינוי. ניחשף ל-6 השלבים המומלצים לניהול זמן ומשימות אפקטיבי באמצעות עבודה עם יומן ורשימת משימות. שלבים שאני ומאות לקוחותיי נצמדים אליהם לטובת התמודדות עם דחיינות, יצירת סדרי עדיפויות ויצירת מיומנויות ניהול זמן מנצחות. אך לא לפני שאעורר אתכם ואלחץ לכם על כפתורים רגישים שנוגעים לניהול הזמן שלכם. נבין את המניעים הפסיכולוגים וניחשף לסודות דפוסי החשיבה שלנו שעוצרים אותנו לנהל את הזמן במיטביות.

 

להזמנת הרצאה בנושא ניהול זמן השאירו פרטים

 

 
 

לחברות וארגונים שמזמינים את ההרצאה ניתן לעשות אדפטציה ודגשים בהתאם לצרכים של קהל היעד. לפעמים מבקשים ממני לתת דגש על ניהול זמן ומנהיגות, ניהול זמן וגישה לחיים, אחריות אישית וכדומה. הנה לפניכם טעימה של הרצאה בחברת "אחדות ישראל" בה התבקשתי להתייחס לקשר בין ניהול זמן ואסרטיביות. יצא מרתק!

 

הרצאה בנושא ניהול זמן – להזמנה השאירו פרטים

 

 

> לקבלת מידע על הרצאות קואצ'ינג מומלצות של עדי פרבר, כאן
> לקבלת מידע על הרצאה מומלצת בנושא מנהיגות אישית, כאן