קטגוריות
המלצות מלקוחות
תגים
, , , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

המלצה לאימון אישי ועסקי מאמנית בעלת סטודיו לאמנות

הפוסט נכתב בתאריך 26 באוגוסט 2014, בשעה 12:01, על ידי עדי פרבר

מכתב המלצה של אמנית פסלת לתהליך אימון אישי ועסקי ב-DIB Coaching, בו היא מעידה שהגיעה אליי קואצ'ינג כשחשה אבודה בחייה האישיים והעסקיים. באותו זמן היא חוותה חוסר ביטחון בעצמה וביכולות שלה כאמנית ובעלת סטודיו. בתום שלושה המתאמנת משתפת "התעוררתי למציאות חדשה בה למדתי לאהוב את עצמי כמו שהיא, קיבלתי כלים להתנהלות נכונה, והתגברה בי התשוקה להוביל את עצמי ואת משפחתי קדימה".

אחד הדברים הנפלאים שהתרחשו בתהליך אימון מעצים ואפקטיבי זה היה השינוי שחל בדפוס החשיבה של המתאמנת. היא הגיעה אלי כאשר היתה כל כך בפוקוס באכזבות העבר, שלא יכלה לראות את החוזקות, האיכויות, והדברים הנפלאים שהשיגה בכוחות עצמה. כשזה השתנה – הדרך לסדר וארגון, ניהול הזמן, קידום הסטודיו לאמנות, ונושאי השיווק נסללה עבורה. לסיכום, תהליך האימון איפשר למתאמנת לאהוב את מי שהיא בזכות ועל אף נסיון העבר, וכמו שהיא כותבת "קשה לתפוס שבזמן כל כך קצר ניתן יהיה ללמוד, להפנים, ולקבל כל כך הרבה כלים לחיים".

ציטוטים נבחרים מהמכתב:

"אני רואה את השינוי שחל בצורת החשיבה שלי, בפתיחות, בדרך קבלת עצמי וקבלת שינויים בחיים שלי, ביכולת להניע, להיות סבלנית וסלחנית כלפי עצמי, ולהיות מסודרת"
 "התחלתי להבין מי אני, מהם כוחותיי, כמה כבר עשיתי עם עצמי, ולאן הובלתי את עצמי ובנותיי בעצמי – פרשת בפני את הדרך"

לחצו על התמונה כדי להגדיל את המכתבים.המלצה-לאימון-אישי-ועסקי-מאמנית-בעלת-סטודיו-לאמנות

להמלצות נוספות:

> המלצה לאימון אישי ועסקי, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי מקצועי, לחץ כאן

> המלצה לאימון אמנים, לחץ כאן

רוצים גם אתם לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

2 תגובות ב- “המלצה לאימון אישי ועסקי מאמנית בעלת סטודיו לאמנות

  1. Pingback: אימון וליווי | עדי פרבר DIB

  2. Pingback: אימון אישי | אימון עסקי |קואצ'ינג בשיטת DIB

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט