קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

ראיון עם עדי עדי פרבר קואצ'ר בנושא אימון אישי לקריירה

הפוסט נכתב בתאריך 30 באוגוסט 2016, בשעה 11:19, על ידי עדי פרבר

איך לעשות את ה'דיפרנט' בעזרת אימון קריירה ולהשיג הצלחה בקריירה.

התארחתי בתכנית רדיו "הקול בקריירה" לשעה מלאה בטיפים של אימון לקריירה – איך לעשות את ה'דיפרנט' ולהשיג הצלחה בקריירה. סיפרתי על שיטת אימון DIB שפיתחתי ועל קבלה עצמית כתנאי הכרחי בתהליך אימון לפיתוח קריירה. החל מ להצליח בראיון עבודה ועד לעשות שינוי כיוון בקריירה. למה אותנטיות היא מרכיב להצלחה בקריירה וכמה חשוב להביא אותו לידי ביטוי ולמנף אותו להצלחה שלי. סיפרתי על מתאמנים שלי שהגיעו אלי עם מטעני עבר ממקומות עבודה קודמים שחסמו אותם מלהתקדם בקריירה, וכיצד בעזרת תהליך אימון אישי לקריירה הם הצליחו לייצר שינוי והצלחה!

 

נקודת ההנחה היא שלקריירה שלנו אנחנו מביאים את עצמנו ולכן הקשר בין האישי והמקצועי/עסקי הוא הדוק. ככל שאהיה שלם עם עצמי כך הערכה עצמית והביטחון העצמי שלי יהיו יותר גבוהים ובהתאם אגיע לתוצאות טובות יותר בתחום הקרירה. אני אאפשר לעצמי לכוון יותר גבוה, אעיז לייצר שינוי כיוון בקריירה או לחפש עבודה תוך כדי עבודה כדי לשפר את התנאים שלילדרוש משכורת גבוהה שמגיעה לי וכו'. אם לא מקבל את עצמי כמו שאני אז אני מרגיש שעושים לי טובה – אסתפק במשכורת קטנה ואתפשר במשרה לא מאתגרת.

 

אם אני לא מקבל את עצמי כמו שאני אז למה אני מצפה שמראיין או בוס יקבלו אותי? איך זה יפגע בהישגים שלי ובהתקדמות במקום העבודה? הסברתי גם על ההשלכות של הפער שנוצר בין פרסונה קרייריסטית ומקצועית לבין בן האדם, אצל אלו שכן הצליחו להגיע להגשמה בקריירה למרות שהם לא בקבלה עצמית. ובנוסף תגלו במהלך תכנית הרדיו מי אלה 'אנשי המזל' ולמה הרבה אנשים מרגישים מזויפים במילוי המשרה שלהם וחיים בפחד שהולכים לחשוף אותם…

 

ראיון עם עדי פרבר בתכנית ה"קול בקריירה" בהנחיית חגית סנובסקי, צפו עכשיו

 


 
גם אני עשיתי שינוי כיוון בקריירה
. לא פעם אחת אלא שלוש פעמים. אני מברך היום על הדרך שעשיתי ולא הייתי משנה דבר במסלול המקצועי שלי. היום אני עושה שימוש בכל מה שלמדתי והתמקצעתי בו עם השנים בתהליכי אימון אישי ואימון עסקי שאני מעביר. מגיעים לתהליך אימון קריירה לאימהות, אימון קריירה למנהלים, ועד אנשים שמתמודדים עם חיפוש עבודה ל 50 פלוס. חלק רוצים להתקדם במקום העבודה או בתחום שלהם ואחרים עם רצון לעשות שינוי בקריירה. אני מציע לכם לכם לקחת אחריות על העתיד שלכם ולהגשים את היכולות שלכם שלא תגיעו לגיל פנסיה ותרגישו שפיספסתם…

 

> לצפייה בעוד סרטונים בבלוג וידאו אימון אישי ועסקי DIB, לחצו כאן

 


 
רוצים לתאם תהליך אימון? 
צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “ראיון עם עדי עדי פרבר קואצ'ר בנושא אימון אישי לקריירה

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט