קטגוריות
תקשורת והמלצות
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

מאמן עסקי מומלץ לעסקים קטנים ברדיו החיים הטובים

הפוסט נכתב בתאריך 3 במרץ 2016, בשעה 0:09, על ידי עדי פרבר

ראיון עדי פרבר מאמן עסקי ברדיו החיים הטובים במסגרת מרתון "אקסטרים בעסקים" המיועד להעצמת בעלי עסקים קטנים. אשת המיתוג י.ג.יפעת והשדרנית עדי רוזן מראיינות בעלי עסקים מצליחים מכל התחומים על הדבר ה'אקסטרים' שעשו בעסק שלהם כדי להגיע להצלחה. ופותח את המרתון מי אם לא בן הדוד של ה'אקסטרים' – ה'דיפרנט' 🙂

 

במהלך הראיון סיפר עדי על שיטת האימון שפיתח DIB – different is the NEW betterוכיצד הוא עוזר באמצעותה לבעלי עסקים להגיע להצלחה. איך לקדם עסק ומה צריך לעשות כדי שהעסק שלנו יבלוט מול המתחרים שלנו? וגם…למה עדי צעק על שחקן כדורגל במכבי חיפה, איך חתול סיני הפך את עסק קואצ'ינג שלו למצליח, ומה כל זה קשור לצניחה חופשית מעל מצדה?

 

מוזמנים להאזין לראיון עם עדי פרבר ברדיו החיים הטובים, לחצו כאן

 

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט