כנס אימון עסקי DIB Coaching בחסות אתר המומחים אסקימו

כנס DIB Coaching לעסקים קטנים שרוצים להיות גדולים נערך בתאריך 25.12.14 בחסות "אסקימו" – אתר המומחים הבינלאומי. לכנס הגיעו כ-70 בעלי עסקים קטנים שבאו ללמוד כיצד למתג את עצמם כמומחים, ועוד עשרות אלפים צפו בהרצאות של הכנס בשידור חי באינטרנט באמצעות פלטפורמת אסקימו. לפניכם כל ההרצאות שהתקיימו בכנס ע"פ סדרם כדי שגם אתם תלמדו כיצד למתג את עצמכם כמומחים ולהפוך מעסק קטן לעסק גדול! בין המרצים שמשתתפים המאמן העסקי והאישי עדי פרבר מייסד DIB Coaching, טליה לוין הידועה הין היתר מהטור האישי שלה ב"מעריב סופהשבוע", דוד בוטנרו מייסד ומנכ"ל "אסקימו", גיתית פרידברג מלהקת שחקנים מס' 1 בארץ, ואבי סנטו מומחה לשיווק דיגיטלי.

הרצאה מס' 1.

"הכר את המומחה" – עדי פרבר מאמן עסקי ואישי DIB Coaching

על ההרצאה "הכר את המומחה" – הרצאה שבה תכירו את המומחה שמסתתר בכל אחד מבעלי עסקים ואנשי מקצוע. למה בכלל חשוב לי להפוך למומחה וכיצד זה ישרת את העסק שלי? תגלו גם את כל הסיבות שעוצרות אתכם למתג את עצמכם כמומחים, וגם כל 6 השלבים שבאמצעותם תכירו את המומחה שלכם לעולם. 

 

מרצה עדי פרבר, מאמן עסקי ואישי בשיטת DIB שפיתח: different is the NEW better. בעל ניסיון עשיר בליווי בעלי עסקים קטנים להצלחה עסקית. בעברו היה שחקן ומנהל פיתוח עסקי ושיווק אונליין בחברות הייטק. כותב טור אישי בנושא קואצ'ינג  בפורטל תל אביב, מנהל בלוג אימון עצמאי, ומתפקד כיו"ר קבוצת נטוורקינג "סגולה לעסקים" בארגון bizmakebiz.

הרצאה מס' 2.

"כתיבה אישית ככוח עסקי שיגרום לכם לבלוט כמומחים ברשת" – טליה לוין – עיתונאית (מעריב סופהשבוע) ועורכת תוכן אינטרנט

על ההרצאה "כתיבה אישית ככוח עסקי שיגרום לכם לבלוט כמומחים ברשת" – הלקוחות בימינו מוצפים בתכנים שיווקים ופרסומות, עד כדי כך שלא פעם מייצרים אנטגוניזם. בהרצאה מסבירה טליה כיצד להפוך תוכן שיווקי לתוכן אישי. בנוסף, מעניקה טיפים מעשיים לכתיבת טקסטים אותנטים לסרטונים תוך כדי שמירה על המסר השיווקי.

 

מרצה טליה לוין, עיתונאית ועורכת תוכן החל משנת 2000 . מתמחה בכתיבה שיווקית ועסקית. בעלת טור שבועי קבוע במעריב "סופהשבוע". מרצה לכתיבה אישית ועיתונאית ב- yala new media and citizen journalists program.

הרצאה מס' 3.

"על ההבדל בפרסום תוכן רגיל לעומת תוכן בווידאו במשקפים של מנועי החיפוש (גוגל) והמדיה הדיגיטלית" –  אבי סנטו – מומחה שיווק דיגיטלי וניהול רשתות חברתיות ליזמים ועסקים קטנים

על ההרצאה "על ההבדל בפרסום תוכן רגיל לעומת תוכן בווידאו במשקפים של מנועי החיפוש (גוגל) והמדיה הדיגיטלית" – כיצד תכני ווידאו מקדמים את נראות בעלי העסקים המשתמשים בהם ומבדלים אותם לפני מתחריהם. מדוע כדאי דווקא עכשיו להשתמש בתוכן בווידאו לטובת שיווק העסק, למה גוגל ומנועי החיפוש אוהבים זאת וכיצד הם "מסתכלים" לחיוב על תכנים כאלו. עוד נראה אילו כלים ושיטות הפצה לתכני וידאו קיימים כיום, איך הראשוניות של השימוש בווידאו מאפשרת לך במחיר נמוך להיחשף ואילו כלים ושיטות הפצה לתכני וידאו קיימים כבר כיום ומאפשרים לעשות את זה, ממש עכשיו מהעסק הפרטי שלך.

 

מרצה אבי סנטו, מסייע לחברות ליצור נוכחות משמעותית, כזאת שיוצרת דיבור, אהדה, מודעות ומניבה מכירות. עם רקע של 13 שנה בניהול מכירות וכמרצה לתחום המדיה החברתית במכללת נס קולג, אבי סנטו משלב הבנה אסטרטגית, עם מיקוד מכירתי, תוך יישום מגוון רחב של כלים מתקדמים.

הרצאה מס' 4.

"איך להפוך עצמך לאוטוריטה בתחומך באמצעות תכני וידאו" – דויד בוטנרו, מנכ"ל ומייסד אסקימו

על ההרצאה "איך להפוך עצמך לאוטוריטה בתחומך באמצעות תכני וידאו" – בהרצאתו של דויד נזכה לטעום מהמוצרים החדשים ביותר של אסקימו – מיזם האינטרנט מדיה החדשני שפיתח. דויד יעניק בשידור חי טיפים מהמדריך המקצועי שהכינו המומחים באסקימו בכל הנוגע לשימוש בווידאו לקידום העסק, כיצד ניתן ונכון להשתמש במוצרים השונים שאסקימו משיקה בכדי לבלוט מעל המתחרים, לחבר אל העסק באופן שוטף ועקבי לקוחות קיימים וחדשים ולצמוח קדימה.

 

מרצה דויד בוטנרו, בעל ניסיון עשיר במיזמי אינטרנט בתחומי הייעוץ והמומחים. הוא מרצה, חוקר ועוסק בניהול ידע ובקשר שבין אנשים טכנולוגיה וידע. מהנדס תעשייה וניהול, בעל תואר שני במנהל עסקים. כיום מייס ומנכ"ל אתר המומחים הבינלאומי "אסקימו".

הרצאה מס' 5.

"כיצד להצטלם באופן שיישקף את המומחיות שלי?" – גיתית פרידברג – מלהקת בכירה ומאמנת הוויתית בזרם בודהיסטי.

על ההרצאה "כיצד להצטלם באופן שיישקף את המומחיות שלי? לעמוד מול המצלמה באופן משוחרר, כדי להעביר את עצמך ואת העסק שלך בצורה מיטבית. גיתית תיתן טיפים מתוך השיטה שפיתחה, המשלבת את הנסיון המקצועי שלה יחד עם אימון בודהיסטי.

 

מרצה גיתית פרידברג, מלהקת בכירה עם ותק של 20 שנה במדיה הטלוויזיונית והקולנועית. בין היתר ליהקה מנחים ל-MTV, את הסדרות "השיר שלנו", "דני הוליווד", "מחוברים", ומגוון סרטי קולנוע. מלמדת עמידה מול מצלמה בבית ספר למשחק. מייעצת בתחום ליהוק ופרזנטטיביות לחברות סטרט אפ בארץ ובעולם.

הרצאה מס' 6.

"צא מפריים הנוחות שלך! או לפחות תרחיב אותו" – עדי פרבר מאמן עסקי ואישי DIB Coaching

על ההרצאה "צא מפריים הנוחות שלך! או לפחות תרחיב אותו" – הגיע הזמן אחת ולתמיד להבין כיצד לצאת מהפריים שבו אנחנו נמצאים, ולאפשר לעצמנו להתקדם לעבר ההצלחה. בהרצאה תקבלו טיפים מעשיים שיעזרו לכם להעיז ולממש את הפוטנציאל העסקי שלכם. עדי יגלה לכם כיצד לעבור דרך אזור הנוחות שלכם, גם אם זה כולל התמודדות עם הפחד ממצלמה.

 

מרצה עדי פרבר, מאמן עסקי ואישי בשיטת DIB שפיתח: different is the NEW better, עם ניסיון עשיר בליווי בעלי עסקים קטנים להצלחה עסקית. בעברו היה שחקן ומנהל פיתוח עסקי ושיווק אונליין בחברות הייטק. כותב טור אישי בנושא קואצ'ינג  בפורטל תל אביב, מנהל בלוג אימון עצמאי, ומתפקד כיו"ר קבוצת נטוורקינג "סגולה לעסקים" בארגון bizmakebiz.

 אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

רוצים להירשם כבר עכשיו לקבלת כרטיס מתנה לכנס הבא? 

מלאו פרטים וניצור אתכם קשר