קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי, תוכניות טלוויזיה
תגים
, , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

הדרכה להגדרת מטרות ויעדים לשנה החדשה בכל תחומי החיים

הפוסט נכתב בתאריך 5 באוקטובר 2016, בשעה 21:28, על ידי עדי פרבר

מזמין אתכם לצפות בהדרכת אימון אישי ועסקי להגדרת מטרות ויעדים לשנה החדשה בכל תחומי החיים. ההדרכה מבוססת על מטודה שפיתחתי בשם תפוח בדבש, ואני מלווה אתכם בסרטון קואצ'ינג ב-7 השלבים שיכינו אתכם לשנה טובה ו'דיפרנט'. הזדמנות נהדרת לעשות שינוי ולסלול דרך חדשה של הצלחה והגשמה. ההדרכה מלווה בחוברת קואצ'ינג עסקי ואישי מהודרת לעבודה עצמית "איך תבטיח לעצמך שנה טובה ו"דיפרנט". מומלץ להוריד את חוברת אימון אישי לפני הצפיה בסרטון הדרכה, ולעקוב אחר ההדרכה במקביל לחוברת.

 

בחוברת קואצ'ינג תמצאו 23 עמודים מהודרים הכוללים דפי הסבר ודפי עבודה. במהלך התהליך כל אחד יוכל לבחור 3 פלחים של תחומי חיים, ולעבור בהם תהליך של התפתחות אישית בשבעה שלבים שונים. את תחום החיים או הנושא בו בחרנו ליצור שינוי בחיים בשנה הקרובה נעביר דרך ארבעת שלבי תפוח – תשוקה, פעולות, ויז'ן, חזון. שמתם לב שתפוח ופתוח הם אותם אותיות בסדר 'דיפרנט'. ממש כמו פתיחות והתפתחות, ואכן זה הזמן להתחיל בתהליך ההתפתחות באמצעות פתיחות לשינויים. הצעד הראשון הוא לתכנן לעצמו שנה טובה ולהבטיח שהפעם יהיה 'דיפרנט'.

 

להורדת מדריך קואצ'ינג אישי / עסקי מתנה לשנה החדשה, לחץ כאן

 

> אחרי הוידאו תמצאו תמצית של תהליך אימון אישי עסקי לתכנון שנה טובה 

 

לצפייה בהדרכה אימון אישי לשנה חדשה באמצעות חוברת קואצ'ינג עסקי אישי

 

שלב ראשון – התפוח. הגדרת מטרה אימונית.

 

1. תשוקה. 

בשלב זה נתחבר לתשוקה שלנו. תשאלו את עצמכם: "מה אני באמת רוצה שיקרה עם יד על הלב?". בהמשך נסחו את הרצון שלכם בהגדרה מדוייקת של התוצאה אותה אתם רוצים להשיג בשנה החדשה!

 

2. פעולות. 

בלי פעולות פיזיות התשוקה שלנו תישאר בלתי ממומשת…אז תשאלו את עצמכם על אילו פעולות אתם מתחייבים ללעשות כדי לממש את אותה תשוקה שהגדרתם. היו אמיצים ותנו דד ליין.

 

3. ויז'ן.

זה הזמן לרתום אולי את המשאב החשוב ביותר שלכם, תת מודע. חסימות לא מודעות נוכל לנטרל באמצעות תמונה מנצחת שתביע אתכם והחיים שלכם במימוש התשוקה. תמונה מנצחת כזאת שתשפיע על הגברת מוטיבציה לביצוע הפעולות שהתחייבתם עליהם למימוש המטרה שהגדרתם.

 

4. חזון.

רגע לפני סיום שלב התפוח זאת הזדמנות להתחבר לחזון אישי או עסקי שלכם שטמון במענה לשאלה 'למה'. למה אתם רוצים לממש את אותה תשוקה? חיבור לחזון הוא כמו מנוע שמאפשר לי להגביר מוטיבציה לשינוי בביצוע כל אותם פעולות שהתחייבתי עליהם למימוש המטרה.

שלב שני – דבש. הכנה פנימית.

 

1. דיפרנט.

כדי לקבל תוצאות שונות חייבים לשבור דפוסים והרגלים מחבלים. בשלב זה בדקו עם עצמכם מהי האמונה שהכי תקעה אתכם עד כה מול אותו נושא. הגדירו כיצד תפעלו אחרת בפעם הבאה באותה סיטואציה או הקשר.

 

2. ביטחון.

ביטחון עצמי גבוה הוא מרכיב משמעותי להצלחה בהגשמת התשוקות שלנו. הגברת הביטחון העצמי שלי יכולה להיעשות באמצעות רשימת המיומנויות שאני יודע בוודאות שיעזרו לי איך להגשים מטרה ושאני יודע בודאות שאני יכול לעשות אותם בהצלחה. פרטו לצד כל מיומנות את התוצאות הטובות שקיבלתם בעבר.

 

3. שינוי.

שנה חדשה היא פתח חדש וחשוב לזכור ששינויים מתרחשים לעיתים בצעדים קטנים. חשוב שבמהלך הדרך תזכרו לזהות הצלחות כדי לשמור על מוטיבציה גבוהה. ציינו בפנקס או בע"פ כל התקדמות שאתם עושים כל הדרך עד הצלחה הגשמה אישית או עסקית.

 

> להורדת מדריך קואצ'ינג מלא עם המטודה המלאה, לחץ כאן

 

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט