קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי, תוכניות טלוויזיה
תגים
, , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

משדרים מומחיות 11: אימון אישי לחשיבה וגישה חיובית כדרך חיים

הפוסט נכתב בתאריך 12 ביולי 2015, בשעה 16:57, על ידי עדי פרבר

הפרק ה-11 של משדרים מומחיות – תכנית אימון עסקי מומלץ לבעלי עסקים ועצמאיים בהנחיית עדי פרבר, קואצ'ר עסקי ואישי בשיטת DIB. הנושא של התכנית הפעם הוא אימון אישי לחשיבה חיובית ושמחה כדרך חיים ועל השפעתם הישירה על הצלחה אישית ועסקית. איך לאמץ גישה חיובית לחיים? כנסו לצפות בטיפים אימון אישי ממני והשראה מהאורחת שלי באולפן שרון בלוך.

 

שרון בלוך ריגשה את כל המדינה בתכנית עובדה כשניאלצה להיפרד מבנה המאומץ רם ולמסור אותו לסבתו הסודנית. היום היא מאמנת לשמחה כדרך חיים ומהווה דוגמה על היכולת שלנו לצמוח מתוך משבר.

 

בפרק האחרון לעונה נדבר על חשיבותה של הגישה החיובית בהצלחה העסקית שלנו, ועל כלים מעולם הקואצ'ינג שמשמשים כטכניקות לשמחה כמו חשיבה חיובית, הודיה, שיקוף, התיידדות עם הפחד, win-win ועוד.

 

בנוסף נדבר על נושאים שונים כגון מיקור חוץ יתרונות וחסרונות לבעלי עסקים, וגם שלל טיפים מעשיים ליצירת נוכחות אינטרנטית שתמתג אתכם כמומחים בתחומכם כדי להגיע להגשמה עסקית. צפו עכשיו בתכנית המלאה.

 

✔️ מה זה שמחה כדרך חיים באמצעות אימון חשיבה חיובית

✔️ על יציאה ממשבר לצמיחה

✔️ שמחה היא בחירה שלי כדרך חיים – טכניקות

✔️ הקשר בין חשיבה חיובית ושמחה לקבלת השונה ושינויים

✔️ אימון לחשיבה חיובית אצל בני נוער

✔️ ההשפעה של חשיבה חיובית ושמחה על עסקים והצלחה

✔️ על נראות שמחה וחיובית של עסקים בגוגל וברשתות החברתיות

 

צפו עכשיו בתכנית קואצ'ינג TV על אימון אישי לחשיבה חיובית ושמחה כדרך חיים

 

 

 אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

 

> לצפייה באייטם של עדי בתכנית לבחור נכון עם מיכל צפיר בנושא חשיבה חיובית, כנסו כאן
 
> להזמנת הרצאה של עדי בנושא חשיבה חיובית צרו קשר

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט