קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי, תוכניות טלוויזיה
תגים
, ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

תכנית אימון אישי ועסקי אסקימוTV – תשוקה עסקית!

הפוסט נכתב בתאריך 7 בדצמבר 2016, בשעה 17:07, על ידי עדי פרבר

תשוקה לעסק היא אחד המרכיבים היותר משפיעים על הצלחת העסק שלנו, וזה נושא תכנית אימון אישי ועסקי החודשית שאני משדר באסקימוTV היישר מסטודיו אימון אישי ועסקי DIB. הפעם תגלו שתשוקה היא משאב שעשוי לעשות את ההבדל בין עסק מצליח לבין עסק שלא באמת צובר תאוצה עד שבסופו של דבר…בצער רב נסגר.

 

בתכנית הפעם אני מסביר על תשוקה לעבודה ו מוטיבציה עסקית באמצעות מודל תשוקה שפיתחתי בעל 5 תועלות עיקריות להצתת האש בעסק שלכם. נבין את ההשפעה של תשוקה לעשייה על 5 אלמנטים הכרחיים להצלחה: 

 

  1. תדירות
  2. שיפור
  3. ודאות
  4. קשר
  5. השראה

 

וגם מהם ארבעת הגורמים המרכזיים שמדכאים תשוקה לעסקים בחיי היום יום שלנו ושעשויים אפילו לגבור עליה…ואצייד אתכם בשיטות להתחבר ולשמר את התשוקה בעסק ובחיים שלנו. אז צפו בתכנית והציתו את האש שבכם כדי להבטיח תשוקה לעשייה ומוטיבציה עסקית שתהפוך כל עסק קטן לעסק מצליח!

 

תכנית קואצ'ינג על תשוקה לעסק שלנו שהופכת עסק קטן לעסק מצליח  –  לצפייה ישירה

 

אחד מ משפטי מוטבציה לעסקים הנפלאים של וואלאס ד. ווטלס שכתב את מדע ההתעשרות:

"תשוקה היא המאמץ של האפשרות שטרם התממשה הקיימת בתוכך,שמבקשת להביע את עצמה דרככם ושמחפשת דרך וביטוי להתממש ולצאת החוצה באמצעות הפעולות שלכם".

> לצפיה בתכנית הקודמת בנושא איך להתמודד עם דחיינות, לחץ כאן

> למעבר לבלוג וידאו קואצ'ינג, לחץ כאן

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “תכנית אימון אישי ועסקי אסקימוTV – תשוקה עסקית!

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט