אימון ארגוני מבוסס אבחון מהפכני לחברות וארגונים – כל הפרטים על תהליך האימון הייחודי והשיטה

 
 

אימון ארגוני לחברות בליווי אישי של עדי פרבר מאמן עסקי מוביל תהליכי קואצ'ינג לחברות, מנהלים ועובדים בשיטה חדשנית מותאמת אישית לסוג ומבנה החברה, הצרכים וההון האנושי!

אימון ארגוני לחברות עם עדי פרבר מאמן בחברות – החל מתהליך שינוי ארגוני כולל לחברה למטרות צמיחה, התמודדות עם משבר, שינוי תרבות ארגונית. כמו גם אימון אישי למנהלים, אימון אישי לעובדים ו/או אימון צוות עבודה. קונסטלציה גמישה בהתאם לצרכים הנדרשים לכם בעת תחילת העבודה המשותפת. ניסיון של אימון חברות קטנות ובינוניות מענפים שונים: מפעלים, משרדי רו"ח ועורכי דין ועד סוכנויות של מדיה דיגיטלית, חברות הייטק וסטרטאפים. שיטת האימון לחברות DIB מעניקה אימון מותאם אישית לצרכי הארגון ולהון האנושי. היחידה בארץ שמבוססת מדע ובשימוש של מערכת אבחון ושינוי ארגוני בינלאומית חדשנית למיפוי תרבות ארגונית ואבחון נקודות עיוורון, חולשות וחסמים ארגוניים ואישיים של הגורמים הרלוונטיים.

 
 

שלב ראשון – פגישה מקדימה (לא מחייבת)

בשלב הראשון נקיים פגישת היכרות עם הגורמים הרלוונטיים בקבלת ההחלטות על תהליך האימון.
בדרך כלל מול אחד או יותר מבעלי התפקידים הבאים: בעלים, מנכ"ל, שותפים, צוות הנהלה ו/או מנהלי משאבי אנוש ורווחה.

פגישה באורך 90 דק' בעלות של 630 ₪

הפגישה כוללת היכרות, איתור הצרכים, תיאום ציפיות, פיץ' על 'אינטליגנציה התנהגותית' לארגונים ועל מערכת האבחון המהפכנית Accumatch למהלים ועובדים ומתן פידבק ארגוני. הפגישה מתקיימת פיזית במשרדי החברה, בסטודיו אימון DIB או בזום.

 

ליצירת קשר לפרטים נוספים ותיאום שיחת ההיכרות השאירו פרטים

 

 
 

שלב שני – אבחון ומיפוי למנהלים/עובדים

2.1 ביצוע האבחון

בשלב זה יוקם לחברה פרופיל במערכת Accumatch הבינלאומית ויופקו קודי קופון למשתתפים באימון לטובת ביצוע אבחון מנהלים וגם לעובדים. האבחון ממוקד קריירה החל מביצוע תפקיד ועד השתלבות בארגון. המשתתפים יקבלו מייל עם הכרזה על תחילת התהליך ולינק + קוד קופון לשימוש חד פעמי לצד הנחיות מפורטות לביצוע האבחון.

 

בסיום תהליך האבחון המערכת שלנו תפיק את תוצאות האבחונים במפות אובייקטיביות ומדויקות. נקבל "מודיעין ארגוני" על המנהלים, העובדים והתרבות הארגונית. מידע שלוקח בדרך כלל חודשים וגם אז לאו דווקא מספק מידע מהימן ואובייקטיבי. תוצאות האבחון ינותחו על ידי צוות מקצועי בינלאומי (פסיכולוגים, מאמנים ויועצים ארגוניים).

 

2.2 שיחת שיקוף

לאחר ניתוח תוצאות האבחונים על ידי ובשיתוף עם צוות מומחים בינלאומי,
נתאם פגישת שיקוף של התוצאות עם הגורמים הבכירים לתהליך האימון.
בדרך כלל מול מנהלת משאבי אנוש ומנכ"ל.
פגישה באורך 90 דק' בעלות של 600 ₪.

 

פגישה מרתקת הכוללת שיקוף של התוצאות ותובנות מרכזיות שעלו. הטווית דרך לתהליך האימון שיבנה במיוחד בפורמט ובתכנים עבור צרכי הארגון כפי שעלו בתוצאות האבחון. את השיקופים האישיים נעשה במסגרת תהליך האימון.

—- שלב זה יכול לעמוד בפני עצמו גם ללא המשך של תהליך אימון לשינוי והשגת יעדים. לרב מפאת תקציב ו/או שיקולים חריגים – ניתן ללוות את מנהלת HR או מנהל אחראי על הפרויקט ליישום הכוונות בצורה עצמאית.

 

שלב שלישי – תהליך אימון ארגוני לחברה

 

3.1 בניית תכנית עבודה

ב-30 יום הקרובים עדי פרבר וצוות Accumatch הבינלאומי יבנו תכנית אימון מותאמת אישית לארגון. התכנית עשויה לכלול אימון אישי למנהלים, אימון צוותי עבודה, אימון מנהלים קבוצתי, מפגשי עבודה, ניהול ישיבות ועוד. תכני האימון יותאמו באופן ייחודי לארגון בהתאם לצרכים כפי שתוקשרו ע"י הארגון ובהתאם לתוצאות שהתקבלו באבחון.

 

המסגרת, התכנים ולוחות הזמנים לתהליך האימון ישלחו לארגון בצורה מסודרת. יחד עם זאת במהלך התהליך עשויים להיות שינויים בהתאם לצרכים שיעלו בשטח ובתאם לאתגרים איתם נתמודד. בכל חודש תתקיים במסגרת האימון פגישת יישור קו עם המנכ"ל/מנהל משאבי אנוש לעדכונים ויישור קו.

 

3.2 אימון

באימון יקבלו המשתתפים, עובדים ומנהלים, ידע וכלים פרקטיים ליישום בביצוע התפקיד ובהתנהלות היומיומית. יהיה להם מקום להעלות דילמות מקצועיות ואישיות, לשתף את האתגרים היומיומיים. בהתאם לתכנים שיותאמו המשתתפים יתאמנו על נושאים מגוונים ורלוונטיים. החל ממנהיגות, ניהול, ניהול זמן, בניית נהלים ועד לאימון מנטלי, מיומנויות תקשורת ופתרון קונפליקטים במקום העבודה. המשתתפים ידרשו למחויבות והתמסרות לתהליך האימון.

 
 
אימון ארגוני לחברות, מנכ"לים, שותפים, צוות הנהלה ועובדים
אימון ארגוני לחברות, מנכ"לים, שותפים, צוות הנהלה ועובדים
 

שלב רביעי – מדידת השינוי (אופציונלי)

אחת התועלות באימון מבוסס מדע היא שניתן למדוד ולכמת את השינוי. גם ברמה האישית של כל אחד מהעובדים והמנהלים וההתקדמות שעשה. וגם על השינוי בתרבות הארגונית. בשלב זה ניתן למפות מחדש לאחר תקופת האימון את המשתתפים באבחון Accumatch.

 

נוכל להשוות ולהצליב בין התוצאות בנקודת תחילת תהליך האימון לבין נקודת הזמן שלאחר תהליך האימון. נקבל שיקוף של השינוי וההצלחות בתהליך כמו גם שיקוף והכוונה להמשך העבודה אם בעזרת ליווי ואם באופן עצמאי. נקבל את מיפוי תרבות הארגונית הנוכחי ונבחן כיצד הוא משתקף ביום יום.

 

ליווי (אופציונלי)

ליווי החברה לאחר תהליך האימון לטובת הטמעה ושימור ההרגלים הארגוניים החדשים לטווח ארוך והטמעת השינוי הארגוני. בשלב הליווי יתמעטו תכני הלמידה ויושם פוקוס על הטמעת הכלים האימוניים בעבודה היומיומית ולטובת פתרון קונפליקטים ותקיעויות בתהליכי העבודה והנעה של תהליכים ונהלים חדשים.

 

הליווי כולל תמיכה בתהליכים ארגוניים, שיחות רווחה ומוטיבציה לעובדים, פתרון קשיים אישיים וייתן מענה לצרכי ההנהלה משבוע לשבוע. חברות שלא מעסיקות מנהל HR יכולות להסתייע בשירות לצרכים של גיוס, רווחת עובדים ומחוברות ארגונית.

 

ליצירת קשר לפרטים נוספים ותיאום שיחת היכרות השאירו פרטים

 

 
 

מי צריך אימון ארגוני?

תהליך אימון ארגוני מתאים לחברות קטנות, בינוניות וגדולות מכל התחומים. החל מלואו טק ועד היי טק. חברות מקומיות בנישות שונות, סטארטאפ וגם עבור חברות גלובליות. כמו כן התהליך מתאים לאנשים שרוצים לפתח ולהניע חברה חדשה כאלה שבתחילת דרכם. מיועד אך ורק לחברות שרוצות באמת אחת ולתמיד מענה יסודי לכל הדברים שמחבלים בהצלחת החברה בהיבטים השונים. different is the NEW better תקף גם לחברות, ותנאי הכרחי ליצירת תוצאות טובות יותר.

 

בין החברות שליוויתי במסלול אימון ארגוני (קואצ'ינג) לחברות

אימון לחברות איקומרס משלב הקמה ועד שלב הגדילה
לחברות קטנות של בעלים וצוות מצוצמם של עובדים
החל מחברות הייטק ועד לואווטק
תכנית אימון ארגוני לחברות של עד 80 עובדים
אימון מנהלים ועובדים
ליווי ואימון מנכ"לים בכירים של עד 500 עובדים
קואצ'ינג לבעלים ומנכ"לים
אימון ארגוני לחברות משפחתיות
אימון חברות וארגונים מתבצע בפורמט שונה ומותאם אישית

 

מה משיגים בתהליך אימון ארגוני לחברות DIB?

 

לכל ארגון בכל נקודת זמן יש צרכים שונים וייחודיים. במהלך התהליך האימון הארגוני תוכלו להשיג את השינוי המדויק עבורכם כדי לשפר תוצאות ולקדם את החברה. זה יכול להיות ברמת הכוח אדם. תהליכים ונהלים. תרבות ארגונית. אסטטגיות ותכניות עבודה. שיפור מכירות ותזרים ועוד שלל תועלות שמשפרות אפקטיביות במקום העבודה. ע"ב תוצאות האבחונים וההיכרות שמבוססת על אבחון עסקי מהפכני, בעקבותיו אני בונה לארגון, לצוות ההנהלה ו/או למחלקה את המודולים הנחוצים לה לטובת הצלחה.

 

בין המודולים הקיימים בשיטת אימון ארגוני DIB:

 

ניהול זמן ומשימות
מציאת ה'דיפרנט' – חזון חברה וערכים
ליווי ואימון מנכ"ל
אימון מנהלים
אימון עבודים וצוותי עבודה
הנעת תהליך שינוי
שינוי תרבות ארגונית
הגדרת יעדים
בניית תכנית עבודה עסקית
שיפור תהליכי עבודה
כתיבה והטמעת נהלים
פיתוח עסקי
פיתוח מוצרים ושירותים
הפקת תכנים שיווקיים
עקרונות ה'דיפרנט' להצלחה
ניהול ישיבות
פתרון קונפליקטים
כוח אדם וגיוס
ועוד.

 

מנהלים ועובדים בחברות ממליצים על תהליך אימון בשיטת קואצ'ינג DIB

 
 

על עדי פרבר מאמן ארגוני (קואצ'ר) לחברות

עדי פרבר, מאמן עסקי ואישי בחברות וארגונים ומפתח שיטת אימון DIB. מאמין שמה ש'אחר' בנו זה בדיוק היתרון שלנו להצלחה. מלווה חברות ועסקים עם ניסיון עשיר ומופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג. מרצה ומעביר הרצאות אימון עסקי בחברות וארגונים. את תהליך אימון DIB אני מעביר בכל הארץ (מדרום ועד צפון) במקביל לניהול קליניקה פרטית בתל אביב. שלא בדומה למרבית המאמנים, אני מגיע עם נסיון מעשי בניהול, פיתוח עסקי ושיווק אונליין בחברות הייטק.

 

רוצים לעשות דיפרנט בארגון? השאירו פרטים ואחזור אליכם טלפונית 

 
 

 
 

חושבים שעמוד זה יכול לעניין או לעזור למישהו?
לחצו על "like" ושתפו אותו ברשתות החברתיות