קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

ראיון על חיזוק אהבה עצמית וקבלה עצמית עם קואצ'ר עדי פרבר

הפוסט נכתב בתאריך 27 באוקטובר 2017, בשעה 9:35, על ידי עדי פרבר

למה אהבה עצמית וקבלה עצמית הם מרכיבים קריטים להצלחה בכל תחום? התראיינתי בנושא אצל אוריאלה פז מורין במסגרת כנס אימון אישי. שוחחנו בהרחבה על הנושא החשוב של אהבה עצמית וההשפעה הישירה שלו על הצלחה בכל תחומי החיים. שיתפתי גם את סיפורי האישי וכל הסיבות שהרגשתי 'דיפרנט' במהלך חיי ולא אהבתי את עצמי. בסופו של דבר זה מה שהוביל אותי לפתח את שיטת אימון מנטלי DIB שמבוססת על הנחת היסוד שמה ש'אחר' בכל אחד מאתנו זה היתרון שלנו להצלחה. בסיס שיטת האימון הוא חיזוק אהבה עצמית שהוא המפתח ליצירת שינויים.

 

הדיפרנט של כל אחד ואחת מאתנו הוא לרב הסיבה שאדם חי בתפיסה ש"אני לא אוהב את עצמי" וחווה אהבה עצמית נמוכה. המחירים שאנחנו משלמים על שנאה עצמית או אהבה עצמית נמוכה הם גדולים. מעניין שכולנו מצפים שאחרים יאהבו ויקבלו אותנו כמו שאנחנו בעוד אנחנו מתייחסים אל עצמנו בדיוק הפוך. בראיון הסברתי איך מייצרים חיזוק אהבה עצמית והענקתי לצופים טיפים לאהבה עצמית אמיתית. חשוב להבין שניתן ללמוד כיצד לאהוב את עצמי בעזרת כלים של אימון אישי ובעקבות טיפוח אהבה עצמית – לשנות את החיים.

 

מוזמנים לצפות בראיון שלי אצל אוריאלה פז מורין על אהבה עצמית וקבלה עצמית, צפו

 

> לצפייה בקטע מתוך אהבה עצמית סדנה, לחץ כאן

 

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עכשיו בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “ראיון על חיזוק אהבה עצמית וקבלה עצמית עם קואצ'ר עדי פרבר

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט