"תקרת הזכוכית בראש שלך" |הרצאה יום האישה ו/או לפורום נשים מנהלות ומנהיגות

אין ספק שהחברה שלנו מגדירה תקרת זכוכית לנשים. יחד עם זאת, כל אישה בעולמה יכולה לשבור את תקרת הזכוכית ולעשות דיפרנט! הרצאה מעניינת לנשים על דפוסים אוטומטיים במוח וכיצד נוכל לרתום אותם להעצמה נשית ושבירת תקרות זכוכית בחיינו

 

הרצאה יום האישה "תקרת הזכוכית בראש שלך' נולדה בעקבות אייטמים בתכנית לנשים "מילון היופי", בעקבותם התחילו להזמין אותי להרצאות ביום האישה בחברות וארגונים. מאז אני מתרגש כל פעם מחדש לעמוד מול קהל נשים והן מתרגשות יחד איתי. לצד ניסיון עשיר של העברת תהליכי קואצ'ינג לנשים וגם מאמן עסקי של נשות עסקים, נשות קריירה מצליחות ומפורסמות ומנהלות בכירות. בנוסף אני גם מזדהה עם המאבק באופן אישי כמי ששייך לקבוצת מיעוט מופלה עם תקרת זכוכית בצבעי הקשת.

 

לא, זאת לא עוד אחת מאותן הרצאות בנושא העצמה נשית שטחית שכבר בטח שמעתם בעבר… אלא הרצאה העצמה נשית דיפרנט! מבוססת על מחקרים שמוכיחים שהמגדר שלנו לא משפיע באופן שונה על תפקוד המוח. אין דבר כזה 'מוח נשי' ו'מוח גברי'. יחד עם זאת דפוסי החשיבה וההתנהגות שלנו כן מושפעים מחינוך, ציפיות חברתיות והסביבה. אז איך שוברים את תקרת הזכוכית? נתייחס לאתגרים של להיות אישה בחברה גברית אך גם על היתרונות בלהיות דיפרנט.

 

להזמנת הרצאה יום האישה השאירו פרטים

 

 
 
הרצאה יום האישה למנהלות  בחברה
פעילות ליום האישה למנהלות בחברה
 

רגע, מרצה גבר ל… הרצאה יום האישה?

 

רגע, מרצה גבר ל…הרצאה יום האישה? כן, דווקא! כי להביא רק מרצות נשים ליום האישה זה בדיוק מה שמנכיח את תקרת הזכוכית החברתית. לנשים לא מגיע יום אחד בשנה שבו יזמינו רק נשות מקצוע נשים. הן צריכות להיות חלק שווה בתרבות היומיומית שלנו – החל מהפלייליסט ברדיו, משרות ניהוליות, בספורט ועד לעמדות מפתח בפוליטיקה. והמאבק הזה לשוויון זכויות הוא של כולנו – אנחנו צריכים גם גברים במאבק.

 

בשנותי כמאמן הגיעו אלי מאות נשים מדהימות ומעוררות השראה. חלקן מצליחות ומפורסמות. חלקן גיבורות בנסיבות חייהן. באימון נשים למדתי שבאמת כל אחת יכולה לעשות את הדיפרנט! זה מתחיל באהבה וקבלה עצמית וממשיך בבניית מיינדסט מנצח. לכן נתמקד באחריות האישית של כל אחת לשנות להשפיע מזווית חדשנית ומרתקות מבוססת מדעי המוח. נצא עם הרבה השראה ופאן אבל גם עם כלים פרקטיים ליישום בסביבת עבודה ו/או בחיים האישיים.

 

הרצאה שלי "תקרת הזכוכית בראש שלך" מתמקדת בדיפרנט ואיך נהפוך אותו ליתרון. הרצאה מעצימה שמעניקה תובנות וכלים פרקטיים יומיומיים לנשים להתמודד באפקטיביות עם אתגרי החיים בתחומים השונים. על הדרך להפוך לאישה חזקה ועצמאית, מסע שמתחיל במיינדסט מנצח שהינו ייחודי עבור כל אחת, כי כל אישה היא עולם בפני עצמה וכל אחת גם שונה אחת מהשנייה. על השונה והדומה בהרצאה קלילה אך חדשנית ומבוססת מדעי המוח.

 

להזמנת הרצאה יום האישה השאירו פרטים

 
 

 
 

אייטם מתוך התכנית 'מילון היופי' בספישל חגיגי לכבוד יום האישה הבינלאומי

 
 

הרצאה מומלצת לציון יום האישה בחברה או בכנסים. כמו כן, מתאימה בכל ימות השנה לקהל נשי, מנהלות ועובדות חברה ולימי עיון והעשרה. אפשר גם להזמין בפורמט של פעילות סדנא מעשית לצוות של נשים במקום עבודה, פורום נשים מנהלות ומנהיגות או בקונטקסט אחר. בנוסף ניתן גם להזמין אותי לחוגי בית לנשים בכל הגילאים, מסיבת בנות או מסיבת רווקות. ההרצאה מתאימה לכל אישה שרוצה לחיות חיים אפקטיביים, מאושרים ומלאי סיפוק.

 

לחברות וארגונים שמזמינים את ההרצאה ניתן לעשות אדפטציה ודגשים בהרצאה בהתאם לצרכים של קהל היעד ומטרות הארגון. לפעמים מבקשים ממני לתת דגש על ניהול, מנהיגות נשית, איזון בין בית לעבודה, העצמה נשית, פרפקציוניזם, מנהיגות נשית ועוד. ניתן גם לשלב גברים בהרצאה ובמקרים אלו היא תותאם להעביר את המסרים לקהל משולב, בהתאם לצרכים ולאופי התרבות הארגונית.

 

להזמנת הרצאה ליום האישה השאירו פרטים

 

 
 

לקבלת מידע על הרצאות קואצ'ינג מומלצות של עדי פרבר, כאן
> לקבלת מידע על הרצאה מומלצת בנושא מנהיגות אישית, כאן
>
הרצאה חדשנית בנושא ניהול זמן ומשימות, כאן