קטגוריות
המלצות מלקוחות
תגים
, , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

המלצה על קואצ'ינג אימון אישי מומלץ מאושיית לילה תל אביבית מוכרת…

הפוסט נכתב בתאריך 21 במאי 2017, בשעה 13:32, על ידי עדי פרבר

מכתב המלצה של אושיית לילה תל אביבית מוכרת העוסקת בתחום המוזיקה על אימון אישי לקריירה ב-DIB Coaching. אמן מבריק ומוכשר שעבר טראומה משפחתית בילדותו ובעל כורחו הפך לעצמאי ויזם מגיל צעיר. את שלל הההתנהגויות המחבלות שלו הוא ייחס להיותו סטלן לא קטן, אבל בסך הכך היו חסרים לו כלים פרקטיים להתנהלות אישית ועסקית. בתחילת תהליך אימון אישי הוא טען שהוא לא מצליח לסיים דברים, קושי לגבות כסף שמגיע לו, בוחר לא להשקיע בעצמו, התנהלות כלכלית לא נכונה, חוסר ארגון, מוטיבציה ירודה, פיזור ופחד. למרות שהיו לו הישגים והצלחות מרובות כולל טלויזיה ופרסום – הוא העיד שהוא מרגיש "לוזר עם ביטחון עצמי נמוך בנעל…".

 

אני זיהיתי שהמתאמן שופט את עצמו בחומרה ועל אף המודעות העצמית הגבוהה שלו הוא עדיין מנוהל על ידי העבר שלו מבלי לשים לב. הוא היה ממוקד בעיות ולא הצליח לזהות הזדמנויות גם כשהיו לנגד עיניו. זאת הסיבה שהוא גם הרגיש תקוע ומבולבל לגבי המשך דרכו המקצועית. לאחר 4 חודשים בלבד של תהליך אימון אישי הצליח המתאמן להתגבר על פחד שהיווה את אחד המחסומים הגדולים שתקעו אותו – והוציא רישיון לקטנוע! זה היה רק סמל לכך שהמתאמן התחיל לקחת אחריות על החיים שלו בתחומים שונים, ובפרט בהתנהלות הכלכלית. לראשונה בחייו הוא הצליח לדרוש ולגבות כספים שמגיעים לו וכך הניב כסף רב!

 

ציטוט מתוך מכתב המלצה על קואצ'ר מומלץ –

אושיית לילה תל אביבית מוכרת על אימון אישי ב- DIB Coaching:

"קיבלתי כלים רבים וחשובים שעזרו ועוזרים לי להתמודד

עם חרדות, רגשות אשם, ניהול חיי היום יום ועד השאיפות וההגשמות שלי".

 

לחצו על התמונה כדי להגדיל את מכתב ההמלצה.

 

 

לקריאת עוד המלצות לאימון אישי ועסקי ב-DIB Coaching, לחץ כאן
> המלצה לאימון ממאמן כושר גופני שהגשים חלום, לחץ כאן
> המלצה לאימון אישי מקצועי, לחץ כאן
> המלצה לאימון אישי, לחץ כאן
> המלצה לאימון אישי ועסקי בעלת סטודיו, לחץ כאן
> המלצה לאימון אמנים, לחץ כאן
> המלצה לתהליך אימון אישי ועסקי, לחץ כאן

רוצים גם אתם לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט