קטגוריות
אתר ערוץ 10, תקשורת והמלצות
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

הגדרת מטרות לשנה החדשה: מאמר קואצ'ינג באתר רשת 13

הפוסט נכתב בתאריך 3 בספטמבר 2018, בשעה 10:03, על ידי עדי פרבר

מאמר קואצ'ינג שכתבתי בנושא הגשמת מטרות ויעדים לשנה החדשה התפרסם באתר רשת 13 הוא עוסק בתופעה המוכרת בה בראש השנה אנשים נוטים להציב לעצמם מטרות ויעדים לשנה החדשה.

הגדרת מטרות לשנה החדשה ע"פ עקרונות שיטת אימון אישי DIB לוקחת בחשבון את התופעה המוכרת בה מרבית האנשים נוטים להיות מלאים בציפייה שדברים ישתנו בזמן שהם מגדירים מטרות בתחילת שנה. אבל לרב אחרי החגים ההתרגשות פוחתת ונרשמה ירידה במוטיבציה. הם לא מצליחים לעשות שינוי וחווים אכזבה עצמית שלא רק שעוד יותר מרחיקה אותם מהשגת המטרות אלא גם פוגעת ב אמונה עצמית.

 

הגשמת מטרות ויעדים דורשת יציאה מאזור הנוחות ועשיה של דברים דיפרנט מאלו שאתם רגילים. המיינד שלנו לרב מנסה להשאיר אותנו באזור הנוחות ובלי לשים לב אנחנו חוזרים לעשות את אותם דברים שאנחנו רגילים ומכירים. באופן טבעי גם התוצאות שאנחנו מקבלים נשארות זהות. בעזרת מאמן אישי או מאמן עסקי תוכלו לשבור את המעגל הזה בעזרה מקצועית להגשמת המטרות והיעדים שלכם.

הגשמת מטרות ויעדים כוללת מרכיבים שונים שכולם הם חלק אינטגרלי מההצלחה. החל מהגדרת מטרה אימונית אפקטיבית, בניית תכנית עבודה אישית, חיזוק מוטיבציה לצג הגברת ביטחון עצמי, והסרת מגוון חסמים לא מודעים שמחבלים בהצלחה שלכם. כל אלו הם מרכיבים קריטיים שאני לוקח בחשבון כקואצ'ר ביצירת שינוי ובדרך להגשמת מטרות ויעדים של המתאמנים שלי.

 

בכתבה, נתתי מענה לכל המרכיבים בשיטה של 7 צעדים בטוחים להגשמת מטרה. הצעדים האלו מבוססים על מדריך אימון אישי לשנה החדשה שבו תמצאו את מתודה קואצ'ינג / coaching מלאה להגשמת מטרות ויעדים בחיים. חוברת מהודרת עם 33 דפי מידע, דפי עבודה וסרטון וידאו בו אני מנחה אתכם בכל הצעדים. רוצים את המדריך המלא? היכנסו לכאן להורדה חינם

 

לקריאת הכתבה על הגדרת מטרות לשנה החדשה שהתפרסמה באתר רשת 13

 
הגדרת מטרות לשנה החדשה
מאמר שכתבתי והתפרסם באתר רשת 13 המבוסס על מדריך קואצ'ינג אישי לשנה החדשה

לפרטים על אבחון אונליין של הגדרת מטרות לשנה החדשה והגשמתם, לחצו כאן 

או הירשמו בטופס לפרטים על תהליך אימון אישי ו/או אימון עסקי

 

 

> להורדת מדריך קואצ'ינג בן 33 עמודים להגדרת מטרות לשנה החדשה, לחץ כאן

> לכתבות נוספות בתקשורת על עדי פרבר, אימון אישי ועסקי בשיטת DIB, לחץ כאן

תגובות על “הגדרת מטרות לשנה החדשה: מאמר קואצ'ינג באתר רשת 13

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט