הרצאה בנושא מנהיגות אישית – לעשות את הדיפרנט בעזרת 'אינטליגנציה מנהיגותית'!

הרצאה בנושא מנהיגות לא חסר… אבל 'לעשות דיפרנט באמצעות אינטליגנציה מנהיגותית' היא אחת הרצאות חדשניות בנושא התפתחות אישית ומקצועית, של עדי פרברהרצאה מומלצת לכנסים מקצועיים, חוגי בית ו/או לעובדים ומנהלים (ימי עיון לעובדים ומנהלים, פעילות מחלקתית להעשרה וגיבוש). הרצאה מתאימה לכל ארגון או אדם שרוצה לפתח מנהיגות, לייצר שינוי ולהניע לשיפור ביצועים בעבודה ובחיי היום יום. מבוסס על ידע חדשני מתןך מדעי המוח, פסיכולוגיה התנהגותית ושיטת Nlp.

לא, זאת לא עוד הרצאה בנושא מנהיגות שכבר שמעתם בעבר…. באופן טבעי יש הרבה הרצאות על מנהיגות מרצים עם גישות ותפיסות שונות על מנהיגות, וגם שלל מאמנים בנושא מנהיגות. אך ההרצאה הזאת היא דיפרנט ! מבוססת על כלי איבחון חדשני AccuMatch שממפה במדויק דפוסי חשיבה אוטומטיים בתת מודע. תחשפו לזוויות חדשניות ומרתקות בהתייחס למנהיגות אישית בסביבת עבודה ובחיי היום יום ותקבלו כלים פרקטיים ליישום מיידי.

להזמנת הרצאה בנושא מנהיגות אישית השאירו פרטים

 

 

כולם מדברים בשנים האחרונות על 'אינטליגנציה רגשית' אך זאת מוגבלת ולא בהכרח משפיעה על פיתוח מנהיגות. בעוד "אינטליגנציה מנהיגותית" לוקחת בחשבון את דפוסי החשיבה האוטומטיים במוח וההשפעה שלהם על מנהיגות והתנהגויות החל מביצוע תפקיד או משימה, לאינטראקציה ותקשורת בין אישית ועד לפתרון קונפליקטים והתמודדויות עם אתגרים, בפרט בתקופת הקורונה. נסקור את דפוסי ההתנהגות המרכזיים שכדאי להכיר ונתנסה בלרתום את הידע החדשני הזה ליישום פרקטי של פיתוח מנהיגות מנצחת.

הניסיון שלי בליווי חברות, מנהלים ואנשים מתחומים שונים – הוא שבאמת אפשר לעשות את הדיפרנט באמצעות פיתוח מנהיגות אישית. בשביל זה אנחנו צריכים להיחשף ל'אינטליגנציה מנהיגותית' – הבנה של ההתנהגויות הלא מודעות במוח. ראיתי שוב ושוב, גם בחברות וארגונים וגם בהקשרים אישיים, כיצד 'אינטליגנציה מנהיגותית' מסייעת בשיפור ביצועים ומגדילה אפקטיביות בעבודה ובחיים עצמם. אבל לא רק! 'אינטליגנציה מנהיגותית' תורמת גם לקבלת החלטות, תקשורת בין אישית, הגשמה אישית ומקצועית, ועוד.

בהרצאה שלי "אינטליגנציה מנהיגותית עושה את הדיפרנט" אני מלמד אתכם את התועלות של שימוש ב"מודיעין" עצבי (נירולוגי) – התנהגותי. מידע מרתק, חדשני שרלוונטי וקריטי לכל אחד ללא יוצא מן הכלל. נכיר את "תוכנות העל" השונות תוך כדי התבוננות אישית ותובנות על ההתנהגויות והתפקוד של כל אחד מה מהמשתתפים. נלמד כיצד נוכל לרתום את הידע הזה לטובת סביבת העבודה ושיפור ביצועים של בעלי תפקידים וצוותים.

לאחר שיחת היכרות נעשה התאמות של תוכן הרצאה מדויקות לקהל והמטרות שלכם. לפעמים מבקשים ממני לתת דגש על התנהגויות מסוימות כמו ניהול זמן, גישה לחיים, אחריות אישית, קבלת החלטות, יצירת שינוי, אסרטיביות ועוד. ניתן ללוות את ההרצאה בעזרת עבודה אינטראקטיבית אינדיווידואלית בעזרת חוברת עבודה. לבנות יחד בנצ'מרק אידיאלי למשתתפים (לצוות, מחלקה או תחום עיסוק). חברות וארגונים יכולים להזמין סט סדנאות בנושא מנהיגות. כמו כן, לבסס אותה באופן מותאם אישית למשתתפים בשילוב אבחון של 'אינטליגנציה מנהיגותית' באופן מבוסס מדע ומדויק. בהתאם לתקציב ולצרכים שלכם. ההרצאה מתקיימת פרונטלית או הרצאה בזום לבקשתכם.

צפו בקטע של הרצאה מומלצת ע"י חברת חשבונאות ופיננסים

הרצאה מומלצת וחדשנית בנושא פיתוח מנהיגות אישית

להזמנת הרצאה בנושא 'אינטליגנציה מנהיגותית' השאירו פרטים

 

 

> לקבלת מידע על הרצאות קואצ'ינג מומלצות של עדי פרבר, כאן
> לקבלת מידע על הרצאה מומלצת בנושא ניהול זמן, כאן