קטגוריות
מעריב, תקשורת והמלצות
תגים
, , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

כתבה במעריב אונליין על אהבה עצמית שעושה את ה'דיפרנט'

הפוסט נכתב בתאריך 12 בינואר 2017, בשעה 8:55, על ידי עדי פרבר

באתר מעריב אונליין התפרסמה כתבה שלי על קבלה עצמית, בה הסברתי על הגבול הדק שבין לאהוב את עצמנו לבין לשנות את עצמנו. אנשים כל הזמן מחפשים איך לשנות ולהשתנות ועוברים בין מאמנים אישיים ומטפלים בחיפוש אחר השינוי. הניסיון האישי והמקצועי שלי כ מאמן אישי ידוע לימד אותי ששינוי אמיתי הוא למעשה חיבור לעצמי הגבוה ואותנטי – כלומר לאפשר לעצמי להיות אני כמו שאני.

 

בכתבה הענקתי גם טיפ אימון אישי לחיים של קבלה עצמית על בסיס ההנחה שבני אדם לא משתנים אלא הם טובים מעצם היותם בדיוק כפי שהם. אהבה עצמית או שינוי? מניסיון שלי ככל שתקבלו את עצמכם ואת מה ש'דיפרנט' בכם – כך תקצרו משמעותית את הדרך שלכם להגשמה והצלחה". כשאנחנו אוהבים את עצמנו אז קל לנו להשקיע בעצמנו. לכן כצעד ראשוני בדרך להצלחה כלי ליישום פרקטי חשוב יהיה לראות ולהצהיר בכל היתרונות שלכם.

 

>> הטיפ שהתפרסם במעריב אונליין הוא חלק מסדרת טיפים אימון אישי לחיים מומלצת ליצירת שינוי, חיזוק הביטחון עצמי, העלאת הערכה עצמית, קבלה עצמית למרות הקושי.
 

לקריאת כתבה על עדי פרבר על קבלה עצמית במעריב אונליין  

כתבה במעריב אונליין איך לקבל את עצמי כמו שאני חיזוק קבלה עצמית למרות הקושי באמצעות אימון אישי

 

> לכתבות נוספות בתקשורת על עדי פרבר, אימון אישי ועסקי בשיטת DIB, לחץ כאן

 

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט