קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי, הופעות טלוויזיוניות
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן בגישת different is the NEW better. מאמן אישי מוסמך ב"תות תוצאות ותקשורת" של אלון גל ובוגר סדנאות רבות, שחקן ומנהל הייטק לשעבר שהתאהב בעולם הקואצ'ינג. כותב טור אישי בפורטל תל אביב. מעביר תהליכים אישיים מרגשים ומקדמים שהופכים את האחר שבך ליתרון שלך! עובד עם קהלים שונים כמו אמנים ויוצרים, חברי הקהילה הגאה ובני משפחותיהם, ישראלים בחו"ל, בעלי עסקים קטנים וכל מי שמרגיש "אחר" מכל סיבה שהיא, מתוך האמונה שאחר זה הטוב החדש.

עדי פרבר בתכנית לבחור נכון בערוץ 10 קואצ'ר מומלץ לחשיבה חיובית

הפוסט נכתב בתאריך 21 במרץ 2018, בשעה 19:47, על ידי עדי פרבר

גם השבוע השתתפתי בתכנית לבחור נכון שמשודרת מדי בוקר בערוץ 10 כקוא'צר מומלץ בנושא חשיבה חיובית. נושא שהוא חלק משמעותי בהצלחת תהליכי אימון בשיטת DIB וביצירת כל שינוי בחיים. חשיבה חיובית ע"פ שלל מחקרים שנעשו בעלת קשר ישיר על התיפקוד שלנו בקריירהעסקים, זימון זוגיות וכמובן על הערכה והעצמה אישית. בשידור שיתפתי על שנה וחצי בהם לא צרכתי כלל חדשות כאשר הייתי שחקן צעיר שהתגורר בניו יורק. מבלי לעשות פעולות מיוחדות שלא עשיתי לפני כן, הרגשתי את ההשפעה לטובה שהיתה להתנתקות מחדשות והייתי יותר רגוע, נינוח ושקט. האם זה אומר שנכון יהיה להימנע מצריכת חדשות?

 

לעומת קואצ'רים אחרים אני כמובן חושב דיפרנט ולא מעודד גישה קיצונית של הימנעות מצפייה בחדשות. להיפך, כן חשוב להיות מעורב ומודע למתרחש סביבנו. יחד עם זאת אני מסכים עם מנחת התכנית מיכל צפיר, קולגה ומאמנת לאורח חיים בריא, שאנחנו חייבים לקחת אחריות על הבחירות שאנחנו עושים עם השלט או מקליקים בעכבר. האייטם שהבאתי לתכנית לבחור נכון התבסס על מחקר שנערך באוניברסיטת פנסילבניה וחידש שני דברים על השפעת חדשות על חשיבה חיובית. הראשונה היא שאפילו לצריכה של 3 דק' בלבד של חדשות עד השעה 10:00 בבוקר יש השלכה על מצב הרוח שלנו. בנוסף, מצאו שאותה השפעה אינה רק מיידית אלא מתקיימת לטווח של 6-8 שעות לפחות. כמובן שמצב רוח ירוד ו/או רמת סטרס גבוהה משפיעה באופן מיידי גם על התיפקוד הפיזי שלנו במהלך היום.

 

מיכל צפיר שאלה אותי כיצד נוכל בכל זאת לצרוך חדשות מבלי שישפיעו עלינו לרעה. ונתתי 2 טיפים אימון אישי חשובים. הראשון הוא לנהל את השעות האסטרטגיות שלנו ביום. באימון מנטלי ושיטת NLP אנחנו יודעים שלשעות הבוקר והזמן לקראת שינה יש השפעה גדולה על התת מודע. אלו שעות ובהם כדאי שבאמת נבחר נכון ונחשוף את עצמנו לתכנים עם סיפורים מעודדים ומעוררי השראה. הטיפ שני הוא להשבית התראות של חדשות שמגיעות אלינו במהלך היום באופן יזום. חשיפה לעדכוני חדשות שמגיעות אלינו בוואטסאפ, פייסבוק, מייל מייצרות הסחות דעת בעבודה (פוגע בניהול הזמן ובאפקטיביות) ובתיפקוד בחיים האישיים.

 

קואצ'ר מומלץ לחשיבה חיובית בצוות המומחים של "לבחור נכון" ערוץ 10, צפו

 

 

אז אתם בטח שואלים את עצמכם אילו תכנים מעוררי השראה כן מומלץ לצרוך בשעות הבוקר ולקראת שינה? ניתן לגלוש באתרים שמרכזים חדשות טובות בישראל ובעולם, יש קבוצות פייסבוק של חדשות טובות, ואפילו מדור מיוחד בנושא בכל פורטל תוכן גדול. מומלץ גם להאזין להרצאות מעוררת השראה, תכני קואצ'ינג מעצימים וכמובן ומוזמנים לקרוא תכנים מסוג אלה בבלוג שלי או בבלוג וידאו. אני גם מעביר הרצאה בנושא חשיבה חיובית בחברות, ארגונים או חוגי בית. אז עד שנתראה שיהיו חדשות טובות 🙂

 

לצפייה בעדי בתכנית לבחור נכון בערוץ 10 בנושא מוטיבציה, לחץ כאן

לצפייה בקטעים נוספים מן התקשורת של קואצ'ר עדי פרבר, לחץ כאן

 

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עכשיו בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

Comments

comments

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט