קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

תהליך אימון לתעופה, לא לשחפים בלבד

הפוסט נכתב בתאריך 5 במרץ 2014, בשעה 8:21, על ידי עדי פרבר

עד היום הכרתי במהלך חיי שני שחפים. "השחף" מספרו מלא ההשראה של ג'ונתן ליווינגסטון, שמספר את סיפורו של שחף שנודה מעדתו לאחר שסירב להיות כמו כולם. אגב, הספר הפך עם פרסומו לרב-מכר והדיח את "חלף עם הרוח" משיא המכירות. את השחף השני כתב צ'כוב, אחד המחזות היותר מורכבים והאהוב עליי מהשנים בהם הייתי שחקן. אה, והיתה גם בחורה בשם שחף שהכרתי בצבא, אבל זה כבר סיפור אחר. אז אפרופו סיפורים, רציתי להמליץ לכם על ספר ילדים בשם "לעוף". וכן, ניחשתם מי בתפקיד הראשי. השחף.

 

את הספר "לעוף" כתבה סיגל מגן לפני עשר שנים, ובשנה האחרונה הוא מופץ גם דרך האתר אמזון בתרגום לאנגלית וצרפתית. הפלטפורמה האינטרנטית העניקה לו כח תעופה מחודש, ואת הספר הורידו אנשים ממדינות רבות. לאחרונה הוא אפילו זכה במקום הראשון בארה"ב וביפן בקטגוריות שונות. זהו סיפורו של שחף סקרן שכל חייו היה דיפרנט, וכל עוד ניסה להתאים את עצמו לסביבה ולאחרים היה אומלל. עד היום המכונן בו איפשר לעצמו לראשונה לעוף בדרך שלו, אז גילה את האושר.

בכל אחד מאתנו מסתתר שחף שרוצה למצוא ת מסלול התעופה המתאים לו

סיגל מגן עם ספרה "לעוף" – השראה לילדים ולמבוגרים

הסופרת סיגל מגן פרסה כנפיים בעצמה לפני קצת יותר מעשר שנים. כמוני היא עזבה את עולם ההי-טק, ומאז היא מתמקדת בעשייה חברתית ואמנותית. על אף שכתבה מעל 150 ספרים נראה של"לעוף" יש פינה מיוחדת בליבה. משיחה שלי איתה ניכר היה שבו היא הצליחה להביא לידי ביטוי את האמונה הכי צרופה שלה. היא גם מוצאת קשר ישיר בין המסר שבספר לבין תהליך יצירה, בו החוכמה האמיתית היא התחברות לרצונות, היכולות והרגשות האותנטיים של כל אחד מאתנו. סיגל לא מסתפקת בלעוף בחייה, אלא איפשרה זאת גם לבתה תום בת ה-11 שאיירה באופן שובה לב את הספר.

 

כמאמן אישי בשיטת different is the NEW better לא יכלתי להישאר אדיש לספר, שבצורה כל כך פשוטה מזקק את תהליכי האימון שאני מעביר. זה לא מובן מאליו להגיע למקום בו אנחנו מרגישים טובים בדיוק כמו שאנחנו. כמו בסיפורו של השחף, מרבית האנשים משווים את עצמם לאחרים. התנהגות מחבלת זאת מביאה איתה תמיד הלקאה עצמית, וחיים שמתנהלים מתוך פחד ותסכול. רק כשאנחנו מפסיקים לרצות אחרים, נוכל ללמוד שמה שאחר בנו הוא היתרון שלנו איתו ננצח. כמובן שזה תהליך, כמו בחדר האימון כך בספרה של סיגל.

 

עדי פרבר מאמן אישי עם הספר "לעוף" של סיגל מגן

גם אני לומד לעוף 🙂

 

עוד עקרונות קואצ'ינג שמצאתי בספר "לעוף" הם שימוש בהוקרה, כלי אימוני בו אנחנו שמחים על עצם העשייה ומנתקים אותה מהתוצאה. פתיחות שמתבטאת לרב ביכולת הקשבה. נחישות והתמדה, ה"מרכיבים הסודיים" שהופכים כל אימון לאפקטיבי. בגב הספר כותבת סיגל, "זהו סיפור של תהליך, זה סיפור על מה שצריך". תמיד עומדת בפנינו אפשרות להגיע גבוה יותר. תהליך אימון זה תהליך למידה שמעצים את המיומנויות שלנו. יחד עם החופש להיות מי שאנחנו, כל אחד יכול לעוף מעבר לתקרת הזכוכית שרובנו חיים תחתיה. זה עניין של בחירה כמו שאמרה דנה ברגר בשירה "עכשיו אני לומדת לעוף".

 

כשאני חושב על שלושת השחפים בחיי, כולם מקור השראה גדול. בספרו של ליווינגסטון, אותו שחף מנודה רכש יכולות תעופה גבוהות שלבסוף הפכו אותו לנביא. השחף של צ'כוב מעביר מסר של מימוש עצמי בחיים, והשימוש בו הוא סמל לאהבה, חופש ואושר. ב"לעוף" אותו שחף שהיה בהתחלה סקרן, בודד, ולא מתאים – הצליח לבסוף למצוא את הדרך הייחודית שלו ולהיות מאושר. אולי מהמסרים החשובים ומלאי תקווה, שנוכל להעביר לילדינו בתקופה בה אנו חיים. ותמיד זכרו שלא משנה בני כמה אתם, לכל אחד מאיתנו יש שחף שחי בתוכו.

 

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

5 תגובות ב- “תהליך אימון לתעופה, לא לשחפים בלבד

  1. סיגל מגן says:

    שמחתי מאוד שהתחברת לספר והבנת באופן מדוייק את "כוונת המחברת". מאחלת לך שתמשיך "לעוף" בדרך הייחודית שלך ולעזור לאנשים נוספים, בתהליך האימוני, לפרוש את כנפיהם ולעוף בדרכם הייחודית…

    • תודה סיגל ויישר כח גם לך –
      ספר מלא השראה שבהחלט אעשה בו שימוש גם בחדר האימון,
      כדי לתת כח לאנשים בכל גיל למצוא את מסלול התעופה הייחודי והפרטי שלהם.
      שלך, עדי

  2. הכתיבה שלך מרתקת ואתה מכניס כל כך הרבה קסם בכל מילה ומילה! כיף לקרוא.

  3. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט