קטגוריות
מאמרים
תגים

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

הקואצ'ר עדי פרבר על כישורי חיים מנצחים של נ.ל.פ

הפוסט נכתב בתאריך 30 בספטמבר 2014, בשעה 16:02, על ידי עדי פרבר

"טור אישי של מאמן אישי" בפורטל תל אביב שהתפרסם ב- 31 באוקטובר, 2013

 

הטור השלישי בנושא נ.ל.פ מסקר את שמונה המפגשים הראשונים והמרתקים בהכשרה שעברתי בבית הספר "לשם שינוי" של מיקי ברקל. על כישורי חיים מנצחים שבעזרתם תוכלו להחזיר לעצמכם את המנהיגות על החיים שלכם, וכך לייצר תוצאות טובות ואפקטיביות יותר.

 

עדי פרבר, המאמן אישי של פורטל תל אביב, בטור שישנה לכם את המציאות כפי שאתם תופסים אותה – עם גישות אפקטיביות, עקרונות הצלחה, למידה, עירנות, והיכולת שלנו לבחור כיצד להגיב אל המציאות. כנסו לקרוא ולהכיר את המטריקס שבו אנו חיים.

טור-אישי-של-מאמן-אישי_26

 אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

> לחץ למעבר לטור הבא בסדרה על לימודי נלפ לשם שינוי

> לחץ לקריאת הטור הראשון בנושא הכשרת ה-NLP בבית הספר "לשם שינוי" של מיקי ברקל

> לחץ לקריאת הטור השני בנושא הכשרת ה-NLP בבית הספר "לשם שינוי" של מיקי ברקל

> לחץ לקריאה מקדימה על המפגש שלי עם מיקי ברקל וההיכרות הראשונית שלי עם נ.ל.פ

> לאינדקס המלא של "טור אישי של מאמן אישי" כפי שפורסם בפורטל תל אביב