קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

יצאתי לרכוש כלים נוספים כמאמן, תכף אשוב – חלק א'

הפוסט נכתב בתאריך 8 במאי 2013, בשעה 10:42, על ידי עדי פרבר

 

כשהשתחררתי ממלכודת דבש בדמות משרה ניהולית בהייטק, לא ידעתי לאן מועדות פני אך ידעתי בוודאות מה חסר לי. החיפוש שלי אחר תחושת ערך הובילה אותי למפגשים מקריים בלונדון, בהם נחשפתי לראשונה לעולם הקואצ'ינג. חזרתי לארץ נלהב במטרה לבחור בית ספר ללימוד אימון אישי. באותו זמן לא ידעתי דבר על תחום האימון ואפילו "משפחה חורגת" לא היה בפלייליסט שלי.

  

 

תודה לאל שאנחנו חיים בעולם דיגיטלי ויכלתי להיעזר בחברי הטוב גוגל, ששלח אותי מיד לבית הספר של אלון גל "תות תקשורת ותוצאות". כמי שהגיע מעולם העסקי ושיווק אונליין, אני מוצא את הנראות בניו מדיה כמרכיב חשוב בתעודת הזהות (או עניות במקרים נפוצים יותר) של בתי הספר. שיקול מהותי בבחירה היה אם כן אתר מקצועי, יכולת שיווק עצמי, תקשורת עם הקהל וחידוש מתמיד. בזמנו זה הספיק לי כדי להירשם לקורס תוך ימים ספורים, היום כמובן נוספו פרמטרים חדשים.

 

 

 כבר כמעט שנתיים עברו מאז התאהבתי בעולם הקואצ'ינג, ומאז שעשיתי הסבה מקצועית ממנהל בהייטק למאמן אישי. אחרי שעברתי תהליך אימון אישי שתרם רבות לחיי, יש לי את הזכות להעביר אנשים בתהליכים מרגשים. אני מלווה אנשים לפריצות דרך, לקבל את עצמם כמו שהם, לשנות הרגלים שלא משרתים אותם ולקבל החלטות אמיצות לחיות את החיים בטוב ובהצלחה. במקביל אני גם רואה שזהו תהליך תובעני שלא קל לכל סוגי המתאמנים.

 

טקס קבלת תעודות תות תקשורת ותוצאות של אלון גל

עדי פרבר במעמד קבלת תעודת הסמכה כמאמן אישי

 להזכירכם, המושג אימון נגזר מעולם הספורט ואכן מהמתאמן נדרשים מחויבות ונחישות להצלחתו. אני כמאמן עושה ככל שביכולתי ללוות ולהקנות את הכלים בדרך הכי מהנה, רותמת ומכילה. אך בדרך להגשמת מלוא הפוטנציאל שלו, עליו לתרגל על בסיס יומיומי כדי להטמיע את הכלים. אנחנו בונים יחד תכנית אימון אישית ובכל שבוע נמלא דוח שבועי למעקב. יש להטמיע את הערכים בחיינו, להגדיר יעדים ולהקפיד על עשייה מרובה בשונה מטיפול פסיכולוגי שמושתת על דיבורים. גם אלו שפורחים בזמן תהליך האימון, לא תמיד משכילים להמשיך ולהתאמן בתום הליווי של המאמן. אני באופן אישי מתאמן באופן עקבי ומסור, בידיעה שאם אעשה את המיטב אגיע לתוצאות מקסימליות בכל תחומי חיי.

 

שאלתי את עצמי ומה אם יש דרך נוספת שאינה דורשת מאמץ וזמן רב כדי להגיע לאותם תוצאות? הבנתי שהתחום הבא שעלי לקבל הכשרה בו יהיה נל"פ (ניתוב לשוני פיזיולוגי) ובאנגלית Neuro linguistic programming,‏ N.L.P. אמנם שם ארוך, אבל דווקא אומרים שזאת שיטה שמייצרת תהליכי שינוי פנימיים שמביאה תוצאות בזמן קצר. אני כבר יודע שהאימון האישי נותן מענה מושלם לשליטה על האונה השמאלית שלנו, החלק המודע והשכלי. הבנתי שאני רוצה להוסיף לארגז הכלים שלי גם כאלו שעובדים על האונה הימנית, בה שוכן התת מודע. הרי המדענים מראים שרב ההחלטות, פעולות ורגשות שלנו נשלטים ב 95% ע"י חלקו הלא מודע של המוח. לכן ב nlp, דיספלינה נושקת לאימון, מאמינים שכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר עלינו לכוון את המיינד.

   

שוב מצאתי את עצמי בחיפוש אחר בית ספר חדש וכמובן ששוב פניתי לגוגל. עם זאת, היום כמאמן אישי עם ניסיון שכבר עבר הכשרה כקואצ'ר נוספו פרמטרים חשובים לבחירת בית ספר ללימודי N.LP. בפוסט הבא אתם מוזמנים לקרוא את חלק ב' של הפוסט: "איך בחרתי בי"ס ללימודי N.L.P להעשרת ארגז הכלים שלי כמאמן אישי" – חלק ב'. בפוסט אני ממשיך את החיפוש שלי, מציג פרמטרים בבחירת בית ספר לנל"פ ונפגש עם מיקי ברקל מ"לשם שינוי".

 

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 

> לפוסט הבא בנושא בחירת בית ספר ללימודי NLP להעשרת ארגז הכלים שלי כמאמן

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

3 תגובות ב- “יצאתי לרכוש כלים נוספים כמאמן, תכף אשוב – חלק א'

  1. Pingback: איך בחרתי בי"ס ללימודי N.L.P להעשרת ארגז הכלים כמאמן אישי | מסע מקואץ' לקואץ' | מאמן אישי אחר לאחרים

  2. טליה לוין says:

    כהרגלי הגעתי לשני הטורים האחרונים באיחור אופנתי. אך מוטב מאוחר מאף פעם. מסקרן כתמיד מצפה להמשך. אני בטוחה שהאימונים איתך ימשיכו להיות מדהימים.

  3. Pingback: אימון וליווי | עדי פרבר DIB

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט