קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

התמודדות עם פרידה זוגית – שאלה למאמן אישי

הפוסט נכתב בתאריך 31 באוגוסט 2014, בשעה 14:55, על ידי עדי פרבר

גילי מפורום אימון אישי סיפרה שבן זוגה בחצי שנה האחרונה, נפרד ממני לפני שבוע. היא משתפת שהיא מרגישה שבורה ומרוסקת, ותוהה למה היא תמיד בוחרת גברים לא יציבים כמו כרוניקה ידועה מראש. גילי מתארת את מצבה הנפשי כרגע כ"אפאטית לגמרי", ושואלת אם אימון אישי זאת הדרך שלה לצאת משם. 

 

פרידה היא חלק בלתי נפרד מהחיים, ולכל הדעות מהפחות נעימים ממנו. אבל אני מציע תמיד לקחת בחשבון שמה שרואים מכאן לא רואים משם. כלומר בפרספקטיבה של הזמן, הדברים יראו לגילי  אחרת. היא אמנם לא פירטה מה הביא את בן זוגה להיפרד ממנה ביום בהיר אחד אחרי חצי שנה, אבל בינינו עדיף עכשיו מאשר מאוחר יותר. הצעתי לה שני דברים – ראשית, לנסות לראות את הדברים בצורה אחרת, וחיובית יותר. כמו "מזל שהוא נפרד ממני עכשיו ולא רגע לפני החופה או גרוע מזה", או "איזה יופי שגברים בלתי יציבים מתנפים מהחיים שלי עד שיגיע הבחור המתאים לי". מאחר ואם היא לא תשנה את דפוס החשיבה שלה, תידבק בה אמונה מגבילה כפי שהיא הגדירה "כרוניקה ידועה מראש". אז תת המודע שלך יזמן לך עוד בחורים מאותו סוג.

 

דבר נוסף שיעזור לה לצאת מהמעגל, זה לבדוק דווקא את עצמה. זה קל תמיד להפיל את האחריות על הצד השני, ולהכליל. אבל כמו שהיא ציינה בעצמה, היא זאת שמקבלת את הבחירות – באילו פרמטרים וערכים היא בוחרת? מה מניע אותה? האם יש משהו שהיא יכלה לעשות אחרת כדי שמערכת היחסים היתה ממשיכה? אלו שאלות שיקדמו אותה הרבה יותר לעבר מציאת זוגיות טובה ובריאה. לגבי אימון, אפאטיות זאת בהחלט "איכות" שלא משרתת אף אחד בתהליך אימון. לכן אני ממליץ לה לחכות עם זה קצת. אחד הפרמטרים הקריטיים להצלחת האימון זאת התחושה ש"די כבר". ואגב, זה לא חייב לבוא כתולדה של משבר ואפילו עדיף שלא. אלא מתוך תובנה עמוקה, רצון שהדברים יהיו אחרת.

 

 אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט