קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

קושי במציאת עבודה ללא ניסיון – שאלה למאמן אישי

הפוסט נכתב בתאריך 20 באוגוסט 2014, בשעה 0:46, על ידי עדי פרבר

טל מפורום אימון אישי סיפרה שכבר יותר משמונה חודשים היא מחפשת עבוודה בתחום בו למדה ללא הצלחה. היא משתפת שגם בקושי מזמנים אותה לראיונות, מאחר ועדיין אין לה ניסיון פרקטי. טל משתדלת לא להתייאש, אבל לא יודעת כבר מה לעשות ואיך לצאת מהמצב הזה. צפו בסרטון את תשובתי לטל, ולכל אלה שמחפשים עבודה בימים אלו.

 

הרבה מתאמנים מגיעים אליי במצב בתחושה שהם מחפשים עבודה, אך בקושי מזמנים אותם לראיונות. שאני שואל אותם אם הם עשו את כל מה שביכולתכם כדי למצוא עבודה? הם עונים לי מיד כן 😉 אבל שכשאני מתחיל לפרוט איתם את מהלך חיפוש העבודה לפעולות או לזמן, הם מבינים בעצמם שכנראה הם לא לקחו אחריות מלאה. אם אתם מתקשים למצוא עבודה, אז שאלו את עצמכם: כמה זמן ביום אתם מקדישים לכך? בכמה אתרים אתם מחפשים? כמה אנשים אתם מפעילים? כמה אתם יוזמים ביחס לכמה אתם מחכים. עם יד על הלב, קומו מחר בבוקר ושימו ווליום. הרי תודו שיש משהו "נח" בלא לעבוד כי אין עבודה, אה?


בנוגע לנושא של הניסיון, זה ממש כמו ביצה ותרנוגלת. בני ה-20 שבאים אלי מתלוננים שלא מזמינים אותם לעבודה כי אין להם ניסיון. בעוד בני ה-40+ שמתאמנים אצלי מקטרים על כך שלא מזמינים אותם לראיון בגלל גילם. אני מאמין ואומר מניסיון שלי ושל מתאמנים שלי, שלא הגיל או הניסיון הם אלה שמגבילים אותנו. אנחנו אלו שמגבילים את עצמנו יותר מהכל. כל אחד הרי מתחיל ממקום של חוסר ניסיון פרקטי, גם שכירים וגם עצמאיים. מהנקודה הזאת תוכלו רק להתקדם! אז בדקן עם עצמכם מה עוצר אתכם? קחו בחשבון שכל מה שנוגע לניסיון, מתקשר באופן ישיר לביטחון עצמי. אולי אתם אלו שבעצם לא בטוחים בעצמכם, ואתם גם משדרים את זה? במידה וזה המצב, זאת פרדיגמה שניתן לשנות באמצעות תהליך אימון או נלפ. בטווח קצר תגלו שכל האפשרויות יפתחו בפניכם.
 

 אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “קושי במציאת עבודה ללא ניסיון – שאלה למאמן אישי

  1. Pingback: אימון וליווי | עדי פרבר DIB

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט