קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

לא הכל מן אללה כי אם לא נקבל אחד את השני

הפוסט נכתב בתאריך 10 בספטמבר 2015, בשעה 7:57, על ידי עדי פרבר

רגע לפני המצעד השנתי של גלגל"ץ ובחירת שיר השנה, כמיטב המסורת גם אני בוחר את השיר שעשה לי את השנה – השיר הכי 'דיפרנט' ו'בטר'! לפני שנתיים היה זה השיר "מישהו אחר" של מאיה הרמן ודודי בר דוד, שמדבר על החשיבות שבללמוד לחיות עם עצמנו כמו שאנחנו ולא לנסות להיות מישהו אחר. בשנה שעברה שיר השנה שלי ושל כל המדינה היה "ילד של אבא" של מוקי, שמעודד אותנו לזרוח, לדעת, לגעת בהכול, ולטרוף את העולם מבלי לפחד ליפול.

 

השנה אני מעניק את הפרס לאיזי עם השיר המהמם "לא הכל מין אללה" של איזי, ומאמץ אותו כהמנון של תהליכי אימון אישי ועסקי שאני מעביר מתוך האמונה שמה ש'אחר' בכל אחד מאתנו זה היתרון שלנו! השיר מדבר על קבלת האחר כמו שהוא מבלי הצורך מיד לשים תוויות ולתייג מתוך דעות קדומות וחוסר פתיחות. הומו, ערבי, אשכנזי, אישה, אתיופי, תל אביבי…כל אחד מאתנו הוא עולם ומלואו, והשיר קורא לנו להפגין חמלה לכל מי ש'דיפרנט' מאתנו. כי אם לא נקבל אחד את השני, גם היושב למעלה לא יצילנו מידינו!

 

כקואצ'ר לאמנים אני גם מעריך את הדרך המקצועית להצלחה שעשה הראפר הישראלי ארז שרון הידוע בכינוי איזי. בדיוק בשנה שעברה הוא זכה בתואר פריצת השנה, על אף שתחנות הרדיו נמנעו מלהשמיע אותו. הוא עשה זאת בעזרת יצירה ועשיה ענפה שהפכה אותו לכוכב רשת עם למעלה מ-40 מיליון צפיות ביוטיוב.

 

איזי לא הכל מן אללה אימון לקבלה עצמית

הראפר איזי כובש את הרדיו (צילום:רון קדמי)

הראפר שיוצר שירי מחאה לא עוצר את עצמו מלעשות דברים ורסטילים, לעומת אמנים אחרים שמגבילים את עצמם. הוא הופיע בפסטיגל, הוציא אלבום שירים הומוריסטים, דובב את קולו של טרזן, והפך לפרזנטור של המותג "TNT". עוד מהלך חשוב בקידום הקריירה שלו כאמן הוא שיתופי פעולה שיצר עם אמנים שונים כגון אתניקס, KYD, אליעד נחום, ושירה גבריאלוב. נראה שהוא מבין שבאמת לא הכל מן אללה והוא פועל באפקטיביות לקידום הקריירה שלו כאמן. שאפו!

אז הנה המילים לשיר השנה שלי "לא הכל מן אללה":

כולם בסך הכל בני אדם הזמן על הכדור פה זמני
ואם לא אנסה להבין מי אתה אז איך אני אדע מי אני
מרוב כל השקרים אני הלכתי לחפש את האמת בעצמי
והוא שומר עליי כן הוא שומר אבל משאיר את הבחירה בידיים שלי

לא הכל מן אללה
כי אם לא נקבל אחד את השני
גם היושב למעלה לא יצילנו מידינו לא
הכל מן אללה
כי אם לא נקבל אחד את השני
גם היושב למעלה לא יצילנו מידינו

עד מתי נדביק תוויות ניכנע לחשיכת הדעות הקדומות
קיבוץ גלויות או ג'ונגל מפוצץ בנחשים ואריות
אני חי בין אלו שאיבדו את התקוות לבין אלו שאיבדו את הראש
הלוואי נמצא טיפת חמלה לאלו שסובלים כי לא נעים להם לדרוש

צפו בקליפ "לא הכל מן אללה"

שנה טובה ותזכרו שמה ש'אחר' בכל אחד מאתנו זה היתרון שלנו להצלחה,
ולכן different is the NEW better!

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט