קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי, הופעות טלוויזיוניות
תגים
, , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

אימון אישי לקריירה עם שחר חסון ויוחאי ספונדר -עשיתי קואצ'ינג בתכנית יחסים פטריוטיים

הפוסט נכתב בתאריך 26 במאי 2022, בשעה 8:35, על ידי עדי פרבר

שחר חסון ממליץ על מאמן אישי לקריירה עבור חברו הטוב יוחאי ספונדר, שכמו אמנים רבים התמודד עם אתגרים בתקופת הקורונה. הוא רכש עבורו אבחון התנהגותי Accumatch וסיפר לו על על קואצ'ר מומלץ לקריירה ולחיים, אני 🙂 מה קרה שהקומיקאים הגיעו למפגש אימון אישי איתי והאם ספונדר יעשה שינוי קריירה בעקבות הקורונה?

אימון אישי לקריירה זה שאחד הדברים המרגשים שקרו לי דווקא בתקופת הקורונה. זה היום בו קיבלתי טלפון מהמפיקה של התכנית יחסים פטריוטיים עם שחר חסון ויוחאי ספונדר. היא נחשפה לעמוד היוטיוב שלי, ראתה שיש לי רקע של שחקן והרבה הופעות טלוויזיוניות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג והתרשמה מהסרטונים שמופיעים בעמוד היוטיוב שלי. בשיחה היא הציעה לי הצעה שאי אפשר לסרב לה – לאמן את הקומיקאים שחר חסון ויוחאי ספונדר בפגישת.

 

בתכנית ספיישל של יחסים פטריוטיים בכאן 11, שחר חסון יצא למסע פרוע ברחבי ישראל עם משימה לתקן את הבלגאן ששנת 2020 עשתה. הוא יעשה הכול כדי שחברו הטוב הסטנדאפיסט יוחאי ספונדר לא ירד מהארץ. כחלק מהמסע הם נפגשים איתי לאחר שספונדר מילא אבחון של ייעוץ קריירה אישי מהפכני ע"ב מיפוי 49 דפוסי חשיבה אוטומטיים באופן מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק. מה היו תוצאות האבחון של יוחאי ספונדר והאם הוא יעשה שינוי קריירה בעקבות אתגרי קורונה? אני חייב להודות שהרבה אמנים מפורסמים מתאמנים אצלי אבל מפגש אימון כזה עוד לא היה לי! מה קרה במפגש אימון אישי לקריירה תוכלו לראות בקטע המלא.

 

שחר חסון ויוחאי ספונדר ממליצים על אימון אישי לקריירה DIB

אימון אישי לקריירה עם שחר חסון ויוחאי ספונדר ממליצים על אימון אישי לקריירה ולחיים DIB
 

המלצתי ליוחאי ספונדר להיות פקח בעירייה?? ברור שלא! הרבה מהטקסט בדוקו-דרמה מתוסרט לצד אלתורים שעשינו בצילומים. שחר חסון החמיא לי על יכולות קומיות ורק בשביל זה היה שווה! וחשוב יותר, הוא עף על אבחון אימון אישי לקריירה המהפכני שהבאתי לארץ, Accumatch. בטלוויזיה משיקולים מקצועיים הציגו את האבחון כשאלון פרונטלי בעוד מדובר על מערכת טכנולוגית של שאלון אונליין. יחד עם זאת יוחאי באמת ביצע את האבחון ההתנהגותי לפני הצילומים. את התוצאות האבחון ומפת הדפוסים שיקפתי לו בטייקים השונים. זה היה אישי וחד עד כדי כך שהחומר ירד מעריכה, אך אני יכול לשתף אתכם ששחר חסון אמר שהאבחון מדויק, מרתק ו-Mind-Blowing.

 

לאחר השידור יוחאי ספונדר אף יצר איתי קשר והגיע לפגישת אימון אישי אמיתי בסטודיו קואצ'ינג שלי.
היה מרתק, עברו לצפות המלצה על אימון אישי לקריירה ולחיים של יוחאי ספונדר

 

רוצים לעבור אימון אישי לקריירה מבוסס אבחון התנהגותי מהפכני כמו יוחאי ספונדר?

לקבל מידע התנהגותי שיעזור לך לזהות ולשנות הרגלים וחסמים שמחבלים בהצלחה בקריירה?

לזהות הטיות אישיות ולהבין את סוגי התפקידים שמתאימים ו/או מאתגרים אותך?

לקבל הכוונה לקריירה, ייעוץ קריירה אישי ואימון אישי לקריירה אפקטיבי שמותאם אישית עבורך?

הירשמו לתהליך אימון אישי לקריירה ולחיים עם עדי פרבר 1X1

 

 

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט