קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

גם אני הצלחתי, נכשלתי, נפלתי, וקמתי – אני ניצחתי ואנצח!

הפוסט נכתב בתאריך 23 בפברואר 2017, בשעה 17:48, על ידי עדי פרבר

כשהגיע אלי הספר 'נצחתי ואנצח' התבלבלתי לרגע. מצד אחד הוא נראה לא פחות מאשר ספר תורה קדוש. ומצד שני אי אפשר להתעלם מהצבע הורוד ה'דיפרנט' שלו. פתחתי אותו באקראיות ואחרי שעיכלתי את העובדה שהוא פונה אלי בלשון נקבה…הוא כבש את ליבי בתדהמה. הגעתי לפסקה מרגשת שדיברה בדיוק על האמונה שלי כ מאמן אישי ועסקי – שמה ש'אחר בנו זה היתרון שלנו להצלחה'!

 

בהמשך גיליתי שזאת גם היתה כוונתו של הכותב יצחק ישראל שמרון שממליץ לשאול שאלה ואז לפתוח את הספר באקראי ולקבל תשובה. לדבריו זהו ספר מודעות עצמית עמוקה ואמיתית, שברגע קריאת התשובה נשפע על הקורא אור האמת הגנוז באותיות התורה עוד מקדם הבריאה. אני לא יודע לגבי זה…אבל בהחלט בכל פעם שפתחתי את 'נצחתי ואנצח' התחברתי לעצמי באמצעות מסר שכיוון אותי לנתיב המדוייק וה'דיפרנט' שלי.

 

בספר תמצאו 300 שיעורי מודעות רוחנית עמוקים ומעצימים שמטרתם לשפוך אור מחודש על העבר, לשקף בבהירות את המציאות העכשווית ולתת לקורא עצות להמשך הדרך. מספרים שהספר הפך ללהיט וכבש לבבות של יהודים בארץ ובעולם, ושאת דרך החיים על פיו מלמדים במדרש לפנימיות הנשמה. טרם ביקרתי במדרש אבל הבנתי שכמעט כל ערב מגיעים אליו אנשים שונים ו'דיפרנט' אחד מהשני.

 

מורה, איש עסקים, חייל, רווקה מיואשת שרוצה למצוא זוגיות, אמן שרוצה להתפרנס מאמנות ואף רופאה…כולם כאחד, שווים בין שווים, מסובים לשולחן מבורך בשפע וכל טוב. הם משוחחים על הספקות, על הכאב, על המאבקים, על המשברים והמניעות ומקשיבים בהשתוקקות לשיעורים מתוך ליקוטי "נִצַּחְתִּי וַאֲנַצֵּחַ", לפרשות שבוע.

 

הספר ניצחתי ואנצח / יצחק ישראל שמרון

 

 

שיטת ׳ניצחתי ואנצח׳ מבוססת על תורת החסידות של הבעל שם טוב הקדוש ורבי נחמן מברסלב, שמגלים את הקשר בין עולם המחשבה, הדיבור והמעשה. אני אמנם לא צדיק גדול אבל גם שיטת אימון DIB מושתת על הקשר ביניהם. בעוד אני עוזר לאנשים למנף את ה'דיפרנט' שלהם בחייהם האישיים או העסקיים ולהגיע להצלחה, במדרשה מלמדים להכניס רוחניות לגשמיות באמצעות כוונת הלב.

 

המכנה המשותף בינינו זה זאת האמונה שאפשר לחיות אחרת ולייצר שינוי בחיים בכל תחום חיים. גם המתאמנים שלי וגם תלמידי המדרשה מצליחים לנטרל את עצמם מרעשים חיצוניים כמו ציפיות של אחרים, ביקורת, השוואות ועוד. וכמובן גם מגורמים פנימיים כמו פחדים, אי דיוק, שיפוט עצמי, הערכה עצמית נמוכה ועוד. כל אלו הם גורמים שמטשטשים ומעמעמים את האמת האמיתית של "מי אנחנו ומה טוב לנו'.

 

ליקוטי 'ניצחתי ואנצח', כמו מפגשי אימון אישי, משקפים מונולוגים פנימיים באמצות שיחה הכוללת שאילת שאלות, מיקוד, ומענה על הדילמות שלנו מתוך מקום אותנטי. אם תהיו מספיק פתוחים החיבור תמיד יתרחש בדומה ל קלפים אימוניים בעזרתו האדיבה של תת המודע שלנו. בספר קוראים לזה הקול הפנימי האמיתי הטמון בנשמה שלנו. כך או כך אני אימצתי אותו לערבי שישי והצבע הורוד שלו תמיד מעלה בי חיוך ומזכיר לי שאני שגם אם "הצלחתי, נכשלתי, נפלתי, וקמתי – אני ניצחתי ואנצח!".

 

> לקריאה על ספרי עזרה עצמית מומלצים נוספים, לחץ כאן

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט