קטגוריות
הבלוג של עדי, מאמרים
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

חדשות חיוביות מתחילות בדפוסי החשיבה האוטומטיים שלך!

הפוסט נכתב בתאריך 11 בספטמבר 2020, בשעה 12:32, על ידי עדי פרבר

"כדי לאמץ גישה חיובית לחיים צריך לעשות שינוי בדפוסי חשיבה אוטומטיים במוח", מאמר קואצ'ינג שכתבתי והתפרסם באתר החדשות הטובות בישראל

כשאומרים אימוץ גישה חיובית לחיים רבים חושבים על שאנטי או נירוונה… אך חשיבה חיובית מקורה בדפוסי החשיבה האוטומטיים שלנו במוח שמשפיעים באופן לא מודע על האופן בו המוח שלנו מחווט לחשוב ולפעול. הבשורה הטובה היא שניתן לזהות את הדפוסים במוח שלנו ובכך לשנות אותם באמצעות אימון אישי לחשיבה חיובית. זאת הדרך הטובה והמדויקת ביותר של אימוץ חשיבה חיובית מקדמת.

למה בכלל חשוב להיות חיובי? חשיבה חיובית משפיעה על מוטיבציה, הערכה עצמית, מצב הרוח שלנו ועוד שלל גורמים פנימיים שקובעים ביצועים ותפקוד של אדם בתחומי חייו השונים. יותר מזה, באופן בו תת המודע שלנו עובד חשיבה חיובית יוצרת מציאות וממש משפיעה על התוצאות שנקבל. אפילו כפי ששיתפתי בתכנית הבוקר של מיכל צפיר בה השתתפתי בצוות המומחים, חשיבה חיובית טובה לבריאות ולהארכת תוחלת חיים.

"כדי לאמץ גישה חיובית לחיים צריך לעשות שינוי בדפוסי חשיבה אוטומטיים במוח"

מאמר קואצ'ינג שהתפרסם באתר החדשות הטובות

"כדי לאמץ גישה חיובית לחיים צריך לעשות שינוי בדפוסי חשיבה אוטומטיים במוח", מאמר קואצ'ינג באתר החדשות הטובות

במאמר שכתבתי ל-The Positive, אתר החדשות הטובות של ישראל, כתבתי על דפוסי חשיבה אוטומטיים שמשפיעים על חשיבה חיובית. אזור במוח הנקרא 'אסטרטגיית הצלחה' מכיל 3 דפוסים אוטומטיים – חזון, ראליסטי ובקרת איכות. דפוסי חשיבה שמוכרים למי שבקיא ב-שיטת Nlp כמודל וולט דיסני. כאשר דפוס בקרת האיכות דומיננטי במוח יותר מהשניים האחרים – מתפתח הרגל של חשיבה שלילית והטיות חשיבה של מיקוד אוטומטי בפגמים, כשלים ותרחישים שליליים.

רוצה לחשוף את דפוסי החשיבה שלך באופן אובייקטיבי ומדויק?

לגלות את אסטרטגיית ההצלחה שלך ועד כמה אתה חושב חיובי או שלילי?

לזהות במדויק ובאובייקטיביות גורמים פנימיים שעוצרים אותך מלחשוב חיובי?

לשפר התנהגויות מהמקור כדי לעשות שינוי יציב וסוף סוף להגשים את עצמך עד הסוף!

לפרטים על תהליך אימון אישי ו/או עסקי הירשמו בטופס

ניתן להזמין את עדי להרצאה בחברות, ארגונים וחוגי בית בנושאים של אימון אישי לחשיבה חיובית, שינוי דפוסי חשיבה ועוד נושאים חדשניים מעולמות הקואצ'ינג.

לצפייה בעדי פרבר על חשיבה חיובית ואיכות חיים בתכנית הבוקר 'לבחור נכון'

לצפייה בעדי פרבר על חשיבה חיובית ומצב רוח בתכנית הבוקר 'לבחור נכון'

צפו בתכנית בנושא אימון אישי לחשיבה חיובית בהנחיית עדי פרבר

מחקר על מחשבות שליליות פוגעות באיכות החיים

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט